Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  علیزاده ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: با توجه به تصمیمات اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان در روز‌های ۱۳ تا ۱۵ مرداد به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

او افزود: در این دوره از آزمون‌ها تعداد ۲ هزار و ۲۳۲ نفر از واجدان شرایط در استان به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده گفت: علاوه بر آزمون‌های ورود به حرفه، چهار صلاحیت تخصصی جدید شامل اجرای تاسیسات برقی، اجرای تاسیسات مکانیکی، ارزیابی و اجرای بهسازی لرزه‌ای و طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان که داوطلبان آن‌ها قبلا ثبت نام کرده بودند و همچنین آزمون‌های کارشناسی رسمی ماده ۲۷ نیز در ۷ رشته اصلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی مهندسی مهندس ساختمان نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد

حجت الاسلام مهدی رمضانی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نوزدهمین آزمون سالانه اعطای مدرک تخصصی حفظ ۱۰، بیست و کل قرآن کریم ، ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در ۶ شهر استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۶۱۸ نفر در این آزمون ثبت نام کردند، ادامه داد: حدود هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد بانوان هستند.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: این آزمون در شهرهای مشهد، خواف، نیشابور، تربت جام، کاشمر و سبزوار برگزار خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیت‌الله جوادی آملی: حفظ قرآن به اداره بهتر کشور منجر می‌شود پژمانفر، نماینده مجلس: بیش از ۶۰ درصد دانش‌آموزان به روخوانی و روان‌خوانی قرآن مسلط نیستند ۲۵۰۰ زندانی کرمانی حافظ قرآن هستند

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • برگزاری مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور از فردا دوشنبه توزیع می شود
  • رقابت ۱۴۹۰۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول در خراسان جنوبی
  • تلاش با صلابت و بصیرت سپاه در پاسداری از کیان نظام
  • کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ + زمان دریافت، محل برگزاری sanjesh.org