Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@22:13:43 GMT

خبری مهم درباره نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۷۳۵۸

خبری مهم درباره نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان

علی الهیار ترکمن درباره نقل و انتقالات فرهنگیان اظهار کرد: طبق جدول زمانبندی اعلام شده، فرصت نقل و انتقالات به اتمام رسیده است.

وی افزود: برای اوایل شهریور، نقل و انتقال اضطراری خواهیم داشت. رایزنی هایی با سازمان امور اداری استخدامی برای دریافت مجوز انتقال به تبعیت از همسر در حال انجام است، زیرا به استناد بخشنامه سازمان امور اداری ـ استخدامی ورود به کلانشهرها ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ما همکارانی داریم که باید به تبعیت از همسرشان به شهری بروند و اگر منتقل نشوند خانواده دچار مشکل می شود گفت: در حال رایزنی هستیم تا مجوزی دریافت و بتوانیم در زمان نقل و انتقال اضطراری برای آنها که به تبعیت از همسرشان وارد کلانشهرها می شوند کاری کنیم.

الهیار افزود: ثبت درخواست ها در سامانه انجام شده و ۱۳۰ هزار نفر تقاضای جابه جایی درون و برون استانی داشته اند. با توجه به تقسیم کار انجام شده، موافقت نقل و انتقال درون استانی برعهده آموزش و پرورش استانهاست.

وی ادامه داد: اما نقل و انتقال بین استانی باید در ستاد انجام شود که ما در حال جمع بندی هستیم و با توجه به وضعیت نیروی انسانی در مبدا و مقصد تصمیم گیری خواهیم کرد. شرط اصلی ما برای نقل و انتقالات بین استانی  عدم ایجاد نیاز در استان مبداء است تا طوری نباشد که نیرو از مبداء خارج و نیازی در آنجا ایجاد شود، به گونه ای که مدیرکل منطقه ناچار شود نیروی حق التدریس بگیرد و یا از سایر روش ها برای جذب نیرو استفاده کند./ ایسنا

 

منبع: فردا

کلیدواژه: نقل و انتقالات فرهنگیان نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان نقل و انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است

رئیس‌جمهور گفت: تمام همت مسئولان در دولت سیزدهم این است که طرح‌های استان سمنان آن‌طور که وعده داده شده است، اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله رئیسی در بدو ورود به استان سمنان اظهار کرد: توفیقی است برای من و همکارانم که امروز در استان سمنان باشیم، سمنان استان مردمان متدین و استانی است که معروف به دین‌مداری و علم و دانش است.

وی افزود: برخورداری استان سمنان از دانشمندان و فرهیختگان به این استان جایگاه ویژه‌ای داده است. یادی می‌کنم از شهدای گران‌قدر استان سمنان و ادای احترام می‌کنم به خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان سمنان و درود می‌فرستم به ارواح مطهر همه شهیدان، علما و فرهیختگانی که برای استان سمنان، کشور و جهان اسلام نام‌آور هستند.

وی افزود: سمنان استانی معدنی، صنعتی و گردشگری است. ظرفیت‌های خوبی در این استان داریم. در دور نخست سفر همراه با مدیران بررسی‌هایی انجام و مصوباتی هم مصوب شد. گام‌های خوبی در راستای نهضت ملی مسکن برداشته شد. اقدامات مناسبی هم در مسیر فعال کردن کارخانه‌های نیمه‌تعطیل و تعطیل انجام شده است.

رئیس دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در استان قابل توجه است. توجه خوبی به مسئله مهم تأمین آب در سمنان شد، البته معتقدم در میانه راه هستیم. کارهای خوبی برای برخی شهرستان‌ها انجام شد و در برخی شهرستان‌ها اقدامات در دست انجام است که در این سفر دنبال می‌شود.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: مجموعه اقداماتی که در دور نخست سفر انجام شد قابل قدردانی است. از همه مدیران استان شامل استاندار و نماینده ولی فقیه و سایر مدیران بابت پیگیری اقدامات و مصوبات دور نخست سفر قدردانی می‌کنم.

رئیس‌جمهور با اشاره به برنامه فشرده سفر به استان سمنان گفت: به برخی شهرها خواهیم رفت و از شهروندان و مناطقی که نمی‌توانیم با آن‌ها دیدار داشته باشیم، عذرخواهی می‌کنم.

کد خبر 745654

دیگر خبرها

  • ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ تخلیه آب از واحدهای مسکونی و اسکان اضطراری ۶۶۳ نفر
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ ۵۳۰۰ حادثه‌دیده امدادرسانی
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • کوچ بهاره عشایر خراسان جنوبی
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد