Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،تصاویر صفحه نخست برخی از روزنامه‌های استان قم، امروز چهارشنبه سیزدهم مرداد ماه ۱۴۰۰ را با تیتر‌ها و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

روزنامه ایمان با انتخاب تیتر تعطیلی دوهفته ای فعلا منتفی است به تعطیلی دوهفته ای کشور در پی شیوع ویروس کرونا مدنظر بود که فعلا منتفی شده است پرداخته است،روزنامه شاخه سبز با انتخاب تیتر سبز پوشی بورس در روز تنفیذ سیزدهمین رئیس جمهوری  به سبزپوشی و روز خوب بورس در روز تنفیذ رئیس جمهوری اشاره کرده است،روزنامه گویه با انتخاب تیتر مدیران قم ،منابع طبیعی را فدای کارنامه خود کردند ! به  رتبه اول قم در فرونشست زمین  اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه استانی مطبوعات قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح واکسیناسیون سراسری دام علیه بیماری تب مالت از اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، سال گذشته ۶۶۸ بیمار مبتلا به تب مالت در استان شناسایی و تحت درمان قرار گرفتند که بیشترین آن مربوط به شهرستان سنندج بود.

تب مالت یا برسلوز از جمله بیماری‌های عفونی مسری است.

شایع‌ترین طریقه انتقال این بیماری مزمن ومشترکین انسان ودام از طریق مصرف لبنیات ومحصولات دامی غیرپاستوریزه، عدم استفاده از پوشش محافظ مناسب در مواجهه با دام و عدم واکسیناسیون دام‌ها است.

رئیس اداره مبارزه با بیماری‌های دامی اداره کل دامپزشکی کردستان درباره مهمترین علامت‌های این بیماری می‌گوید.

تب، درد‌های عضلانی و استخوانی، سر درد، تعریق شدید، ضعف و خستگی، بی اشتهایی، لاغری، بزرگ شدن کبد و طحال نیز از جمله علایم تب مالت است.

رحمانی آموزش دامداران، واکسیانسیون، قرنطینه دام‌های آلوده و تست کشتار در واحد‌های صنعتی و روستایی را در کنترل این بیماری موثر دانست.

سال گذشته ۲۴ هزار نوبت نمونه گیری از واحد‌های دامداری برای کنترل این بیماری انجام شد و ۲۹۰ هزار راس دام سبک و ۵۹ هزارراس دام سنگین واکسینه شدند.

امسال طرح واکسیناسیون سراسری ۲۲۰ هزار راس دام سبک از روز شنبه به صورت رایگان شروع می‌شود.

در نتیجه انجام واکسیناسیون پارسال ۲۰ راس دام آلوده از دامداری‌های استان حذف شدند در حال حاضر هزار و ۸۰۰ واحد دامی در استان وجود دارد.

 

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۱ اردیبهشت
  • آغاز طرح واکسیناسیون سراسری دام علیه بیماری تب مالت از اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • تیتر برخی روزنامه‌های فارس ؛چهارشنبه ۲۹ فروردین‌
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مورد عجیب پنجشنبه‌ها