Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@22:35:32 GMT

صعود دو کشتی‌گیر به نیمه نهایی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۷۶۲۶

صعود دو کشتی‌گیر به نیمه نهایی

ملی‌پوشان وزن ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران با برتری مقابل حریفانان خود به مرحله نیمه نهایی این رشته در سی و دومین دوره بازیهای المپیک راه پیدا کردند. ناطقان:  روز دوازدهم سی و دومین دوره بازیهای المپیک به میزبانی توکیو در شرایطی برای ورزش ایران آغاز شد که از مجموع رشته های حاضر در این مسابقات تنها کشتی ، کاراته و وزنه برداری باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





روز دوازدهم با رقابت های کشتی آغاز شد و طی آن حسن یزدانی با اقتدار دو حریف خود را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد تا کاروان ورزش ایران در انتظار دومین فینالیست کشتی و یک مدال طلا باشد. رضا اطری دیگر ملی پوش کشتی آزاد هم همین راه را رفت.

۰۸:۵۰ : اطری کار بزرگ را انجام داد

رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم در دور دوم به مصاف بخبایار اردنبات از مغولستان رفت و با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. اطری در دور نخست سلیمان آتلی از ترکیه را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.


رضا اطری ملی پوش وزن ۵۷ تیم ملی کشتی آزاد ایران

۰۸:۱۲ : صعود مقتدرانه یزدانی به نیمه نهایی

حسن یزدانی در دومین دیدار به مصاف استفان ریچموت از سوئیس رفت و با نتیجه ۱۲ بر یک پیروز شد. آرتور نایفونوف از روسیه در گروه یزدانی حضور دارد و دیوید تیلور آمریکایی نیز در آن سوی جدول کشتی می‌گیرد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد.

۰۷:۳۵ : اطری هم با برد استارت زد

رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی از ترکیه رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید. وی در دور بعد با برنده کشتی میان آرسن هاروتونیان از ارمنستان و بخبایار اردنبات از مغولستان کشتی می‌گیرد.



حسن یزدانی با دو پیروزی مقتدرانه راهی مرحله نیمه نهایی شد

۰۷:۰۱ : پیروزی یزدانی در نخستین مبارزه

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست به مصاف جاورایل شاپیف از ازبکستان رفت و با نتیجه ۱۱ بر ۲ شکست داد. آرتور نایفونوف از روسیه در گروه یزدانی حضور دارد. و دیوید تیلور آمریکایی نیز در آن سوی جدول کشتی می‌گیرد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد.
منبع: مهر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رفت و با نتیجه نیمه نهایی وزن ۵۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی یک دیدار امروز برگزار شد که در این بازی تیم های مس رفسنجان و پیکان از ساعت 17:45 امروز در رفسنجان به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم مس رفسنجان توانست در ضربات پنالتی پیکان را با نتیجه 5 بر 4 شکست دهد. 

این بازی در وقت قانونی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 

گل های این بازی را  جلال‌الدین علی‌محمدی(32) برای مس رفسنجان و ابوالفضل زمانی(48) برای پیکان به ثمر رساندند. 

داوری این بازی به عهده مهدی اجاقی بود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور