Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@05:33:55 GMT

افزایش نرخ ۲۱ ارز رسمی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۷۶۶۱

افزایش نرخ ۲۱ ارز رسمی

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز از بانک مرکزی، امروز هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۸ هزار و ۴۱۱ ریال و یورو ۴۹ هزار و ۸۱۵ ریال ارزش‌گذاری شد.  

برپایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۴۳۵ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۸۸۳ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۷۶۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۹۸ ریال، روپیه هند ۵۶۶ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۸۶۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۷۵۹ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۵۰۲ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج‌هزار و ۴۰۱ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، هر دلار کانادا ۳۳هزار و ۴۶۹ ریال، دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۴۳۶ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۳۵ ریال، لیر ترکیه چهار هزار و ۹۸۸ ریال، روبل روسیه ۵۷۶ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲‌ هزار و ۸۷۸ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و ۲۱ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۶۳ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۱۵ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا ۲‌هزار و ۱۰۶ ریال، کیات میانمار ۲۶ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۱۸۷ ریال، یکصد درام ارمنستان هشت‌هزار و ۶۳۸ ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۳۱۴ ریال تعیین شد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۴۹۲ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۷ هزار و ۱۹۳ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۹۴۷ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۶ هزار و ۵۴۱ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۹۵ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۵۱۵ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲‌هزار و ۹۳۱ ریال، افغانی افغانستان ۵۲۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶  هزار و ۷۳۲ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۴ هزار و ۴۹۹ ریال، سامانی تاجیکستان سه‌هزار و ۶۸۴ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۳۳ ریال قیمت خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105603 برچسب‌ها قیمت ارز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قیمت ارز ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد کاهش به ۲۳۷۵ دلار و ۵۸ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در آسیا به دنبال آرام شدن تنش‌های ژئوپولیتیکی در خاورمیانه و تعدیل شدن تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن کاهش یافته است. سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات اقتصادی آمریکا هستند که می‌تواند دورنمای سیاست پولی این کشور را مشخص کند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.68 درصد کاهش به 2375 دلار و 58 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش 0.98 درصدی به 2390 دلار و 10 سنت رسیده است.
قیمت طلا پس از یک افزایش پیاپی 5 هفته‌ای که طولانی‌ترین روند افزایش قیمت آن طی یک سال گذشته بوده به زیر 2377 دلار رسیده است. قیمت طلا در این مدت یک رکورد جدید ثبت کرد. 

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/01

تاجران علاوه بر تنش‌های خاورمیانه بر اطلاعات اقتصادی آمریکا تمرکز کرده‌اند. پیش بینی می‌شود شاخص هزینه‌کرد فردی در آمریکا 2.6 درصد در ماه گذشته میلادی افزایش یافته باشد، در حالی که در فوریه برابر با 2.5 درصد بود. بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا افزایش یافته که می‌تواند قیمت طلا را تحت تاثیر قرار دهد.
افزایش نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را بالا برده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.
قیمت طلا 15 درصد از ابتدای سال جاری میلادی افزایش یافته که نتیجه خرید بالای بانک‌های مرکزی و افزایش تقاضا از سوی آسیا مخصوصاً چین بوده است. قیمت طلا علی رغم افزایش ارزش دلار و سود اوراق قرضه 10 ساله خزانه‌داری آمریکا بالا رفته است. عواملی که معمولاً مانع افزایش قیمت این فلز گرانبها می‌شوند.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 1.42 کاهش به 28 دلار و 72 سنت رسید و پلاتین با یک افزایش 0.08 درصدی 936 دلار و 26 سنت معامله می‌شود.
انتهای پیام/39

دیگر خبرها

  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • بیت کوین صعود کرد
  • قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۳ اردیبهشت
  • قیمت دینار عراق امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۱ اردیبهشت۱۴۰۳ +جزئیات