Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@19:29:08 GMT

گانتس: برای هر سناریویی در غزه آماده‌ایم

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۷۶۹۳

گانتس: برای هر سناریویی در غزه آماده‌ایم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که "تل آویو آماده هر سناریویی است که در نوار غزه انتظارس می‌رود."

به نقل از روسیا الیوم، بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل در توئیتی به بازدید خود از "لشکر نظامی غزه" در نزدیکی نوار اشاره کرد و تاکید کرد که "اسرائیل باید برای حفظ آتش بس طولانی مدت با گروه‌های فلسطینی در نوار غزه با هدف حفظ آرامش در این شهر تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"


وی افزود: "اسرائیل آمادگی کامل برای هرگونه سناریوی احتمالی با نوار غزه را دارد؛ خواه تشدید تنش یا رسیدن به آتش بس".

گانتس خاطرنشان کرد که تل‌آویو برای استرداد سربازان اسیر شده توسط جنبش حماس تلاش خواهد کرد.

وی توضیح داد: نیروهای اسرائیلی صدها هدف عملیاتی مربوط به ساکنان جنوب "اسرائیل" را آماده کرده اند که هرگونه تهدیدی را از آنها دور می‌کند."/ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارشی نوشت که مقامات این رژیم از جمله بنیامین نتانیاهو نگران صدور قرار بازداشت علیه آن‌ها از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کانال 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد پیام‌هایی که به تل آویو می‌رسد حاکی از افزایش احتمال صدور حکم بازداشت مقامات ارشد این رژیم از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی است.

این شبکه همچنین  گفت که مقامات صهیونیستی نگران این موضوع هستند و در نشستی در دفتر نتانیاهو به بررسی آن پرداخته‌اند. در این نشست همچنین مطرح شده است که احتما صدور قرار بازداشت علیه فرماندهان ارتش اسرائیل نیز وجود دارد.

تدابیر جدید دیوان لاهه در رابطه با جنگ در غزهآفریقای جنوبی: اسرائیل حکم دادگاه لاهه درباره غزه را اجراء نکرده‌ است

در این نشست که سه شنبه هفته گذشته برگزار شده است، «بنی گانتز» عضو کابینه جنگ، «یاریو لیوین» وزیر دادگستری و «ران درمر» وزیر امور استراتژیک اسرائیل حضور داشتند و تصمیم گرفته‌اند که  برای جلوگیری از صدور حکم دادگاه لاهه  با شخصیت‌های دیپلماتیک با نفوذ بین‌المللی رایزنی صورت گیرد.

شبکه 12 اسرائیل به نقل از منابعی در دادگاه کیفری بین المللی مدعی شد که اقدام برای صدور حکم بازداشت مقامات اسرائیلی با چراغ سبز آمریکا اتفاق افتاده است و  نتانیاهو از وزرای خارجه انگلیس و آلمان در خصوص پرونده دادگاه کیفری بین المللی درخواست کمک کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو | اینفوگرافیک
  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • نشست اضطراری در تل آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • احتمال صدور حکم بازداشت مقامات تل آویو در دادگاه کیفری بین‌المللی
  • نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
  • هفت ستونی که از اسرائیل فرو ریخت!
  • ۷ ستونی که از اسرائیل فروریخت