Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهاد‌های انقلابی جمهوری اسلامی ایران است که وظیفه هماهنگی و انسجام فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی بین دستگاه‌ها و مراکز تبلیغی را بر عهده دارد. این نهاد در تاریخ ۱۲/۵/۱۳۵۹ با موافقت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهمان باشگاه خبرنگاران جوان بود تا در گفت وگو با ما  درباره اهداف، کارویژه ها و مهم ترین ماموریت های این نهاد از بدو تاسیس تا کنون، توضیحاتی ارائه دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان: در سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستیم، چه زمینه ها و ضرورتی موجب تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شد؟ 

لطفی: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از کهن‌ترین و پر سابقه‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی است، یعنی نهادی که در بدو تاسیس انقلاب اسلامی، مسئولین با تایید امام خمینی تشخیص به تاسیس آن دادند و تاسیس شد. امام خمینی (ره) می فرمایند کاری که شما می خواهید انجام دهید یعنی هماهنگی بین نهادها، کار بسیار مهمی است زیرا کاربرد تبلیغات بیشتر از کاربرد سلاح در میدان جنگ است.

رسالت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که یکی از نهادهای استثنایی نظام به عنوان یک نهاد فراسازمانی در بین نهادهای انقلاب و دستگاه های اجرایی است. ماموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگیرنده وظایفی است که بر عهده همه ارگان ها است. اصل تاسیس این سازمان بر اساس صحبت رهبر معظم انقلاب این است که این سازمان بر اساس نیاز واقعی و صادقانه شکل گرفته و علیرغم تحولات گوناگون نیاز اولیه را مد نظر داشته و حق اقدام و عمل را به جا آورده است.

در زمینه ماموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رهبری گفته‌اند کار اصلی شما تبلیغات و تبلیغات اسلامی با ریشه قرآنی است. باید میدان تبلیغات را به مثابه میدان جنگ تلقی کنیم. تبلیغات که انتقال یک پیام است با ویژگی صمیمانه بودن، امانت دار بودن و مسئولانه بودن شناخته می شود. تفاوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با سایرین این است که در راستای وظیفه ما مسئول اصلی خود مردم هستند و رهبری فرموده اند شورا مسئول حرکت تبلیغاتی مردم هستند.  ماموریت، تبلیغ اسلامی است و یکی از ویژگی های نظام مردمی بودن آن است و تجلی مردمی بودن نظام و حامی نظام بودن توسط خود مردم با کارهای شورای هماهنگی تجلی پیدا می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان: اصلی‌ترین کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چیست؟ با توجه به تحولات موجود در فضای مجازی این ارگان تا چه حد به سمت و سوی حرکت از تبلیغات سنتی به تبلیغات مدرن و متناسب با شرایط روز جامعه حرکت کرده است؟ زیرا نحوه برگزاری مراسمات و راهپیمایی‌های ما همانند ۴۳ سا قبل و ابتدای پیروزی انقلاب است.  

لطفی: سنتی‌بودن و تکراری‌بودن بخشی از فعالیت‌ها اجتناب ناپذیر است. عمر بیش از ۴۰ ساله این نهاد، تجلی پشتوانه مردمی آن است. حضور مردم در این صحنه‌ها نشانه همراهی با نظام است. چه بخواهیم و چه نخواهیم حضور در صحنه و راهپیمایی مردم باعث مبهوت شدن دنیا می شود. استفاده از تکنیک و ابزار روز برای تبلیغات، اطلاع رسانی و تهییج استفاده می شود. کار ما در تبلیغات، تفاهم با مردم است که اذهان مردم را به سمت یک هدف والا و عالی هدایت کنیم. باید از ابزار و تکنیک روز استفاده شود. در یکی دو سال اخیر ساختار را اصلاح کردیم و معاونت جدیدی تشکیل دادیم و از ظرفیت و بستر فضای مجازی هم استفاده کرده‌ایم. 

باشگاه خبرنگاران جوان: سال ۹۸ در مراسمی گفته بودید در برخی راهپیمایی‌ها از بعضی جایگاه‌ها تحت فشار بودیم که راهپیمایی برگزار نشود. لطفا بیشتر توضیح دهید چه جایگاه‌هایی نمی‌گذاشتند که راهپیمایی‌ها برگزار شود آیا این جایگاه‌ها از بدنه نظام و یا حکومت بودند؟

لطفی: بله این موضوع درست است. یکی از ویژگی های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فراسازمانی به حکم قانون این است که بیش از بیست دستگاه اجرایی و نهاد انقلابی و به خصوص تشکل های مردم نهاد در آن مشارکت دارند. این نهاد جناح و یک قوه و یک نگاه خاص نیست و نگاه حاکمیتی دارد. در سایر قوا، معمولا جناح هایی روی کار می آیند با آرمان ها و برنامه های خودشان، ولی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چون نگاه کلان حاکمیتی بوده، هیچ گاه تصمیمات و برنامه‌ریزی‌ها را بر مبنای دوره خاصی که بر کشور حاکم بوده رهنمون نکرده است. وقتی راهبرد ما این است، در مواقعی با برنامه های سایر قوا همسو نیستیم و مخالف محسوب می شویم.

در اتفاقات دی ماه سال ۹۶  یک قائله سراسری شکل گرفت و به مقدسات ما توهین شد و با موج سواری دشمن خیلی گسترده شد. در آن مقطع یکی از سخت‌ترین ماموریت‌های شورای هماهنگی مدیریت حضور مردم در صحنه بود. در سال ۹۶ می خواستند حرکت مردمی ما برگزار نشود و با تمام قدرت هم وارد شدند، ولی برآورد ما این بود که اگر غفلت کنیم و این برنامه مدیریت نشود نمی توان آن را مدیریت کرد. اما تمام عزم مجموعه این بود که حرکتی انجام بشود. حتی ما را هم تهدید کردند که اگر ورود بکنید با شما برخورد می کنیم، ولی هر روز مردم ده‌ها شهر به میدان می آمدند و رهبری از حماسه نُه دی تشکر کردند که افتخار خادمی آن از آن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود. در سال ۹۸ هم قائله نفتی با اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خنثی شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان:  شایعاتی مطرح بود که قرار است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با سازمان تبلیغات اسلامی ادغام بشود و زیرمجموعه این سازمان قرار بگیرد؛ این مسائل تا چه حد اعتبار دارد؟

لطفی: خیر این مسئله درست نیست.  شاید برخی از عزیزان ما نگاه و سلیقه‌ای داشته باشند و برخی فکر کنند این راه ثواب است؛ نمی خواهیم اینجا کسی را محکوم کنیم. ولی نوع فعالیت، این دو نهاد متفاوت است. وجه تمایز بین این دو نهاد وجود دارد. در تعریف عام از این اقدامات در کشور ما در ادغام وزارت جهاد کشاورزی را داشتیم و بعد از مدتی گفتند باید این وزارتخانه تفکیک شود. سازمان تبلیغات اسلامی اراده انتشارات و سینمایی دارند و برای ما محترم هستند. ولی مسئول حرکت عظیم تبلیغاتی مردم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است. این نهاد یک نهاد فراسازمانی است و سازمان تبلیغات اسلامی یکی از اعضای بیست‌وچندگانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

پیام شورای هماهنگی از زبان خود مردم است، زیرا این یک نهاد فراسازمانی است که اتفاقا همانطور که گفتم سازمان تبلیغات اسلامی یکی از اعضای بیست‌وچندگانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است؛ یعنی همانطور که سپاه پاسداران، ارتش، وزارت علوم ، وزارت فرهنگ و ارشاد و صدا و سیما عضو شورا هستند یکی از اعضا هم خود سازمان تبلیغات است.

این نکته را در حد یک جمله اشاره کنم که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۵۹ تاسیس و سازمان تبلیغات اسلامی سال ۱۳۶۰ تشکیل شد، در همان سال‌های اولیه چنین بحثی پیش آمد و مرحوم آیت الله مهدوی کنی و مقام معظم رهبری و آیت الله جنتی و سایر شخصیت‌های نظام در آن جلسه حضور داشتند و در مجموع به این نتیجه رسیدند که شورای هماهنگی باید یک ماموریت خاص را دنبال کند و سازمان تبلیغات هم به عنوان  بازوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید یک وظیفه دیگر را دنبال کند. در نهایت مقام معظم رهبری در یکی از دیدار‌هایی که ما افتخار دیدارشان را داشتیم جمله‌ای را با همان تعاریفی که نسبت به شورا داشتند بیان کردند مبنی بر حرکت در صراط مستقیم براساس یک نیاز واقعی و حق اقدام و عمل را به جا آوردن و لحظه شناس بودن و اجرای یک مدیریت شایسته. 

در کنار این تعاریف ایشان بیان کردند که اگر ما این شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نداشتیم، ناسازگاری و اشکالات فراوانی را در ایجاد، راه‌اندازی و اداره مراسمات شاهد بودیم، اما الحمدالله این شورا وجود دارد و به همین دلیل باید بماند، البته ممکن است بسیاری این نگاه تفکیک را بیان کرده باشند و خواسته شان نیز همین باشد، اما از آن جایگاهی که باید اعلام نظر می‌شد به آن‌ها گفته شد که چنین تفکیکی قرار نیست اتفاق بیفتد.

باشگاه خبرنگاران جوان: آقای لطفی، شما پنج شش سال هست که به سِمَت قائم مقامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انتخاب شدید، در این مدت چه اقدام یا چه تغییر خاصی در این مجموعه و در نحوه فعالیتش به وجود آمده است؟

لطفی: همانطور که عرض کردم اصل کار متعلق به مردم است و خادمی مردم بر دوش شورای هماهنگی است و سربازان ولایت در خدمت مردم هستند؛ بنده هم همانطور که گفتید یک ماموریت چندساله را عهده دار بودم. 

شاید خیلی‌ها ندانند و باورشان نشود که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با این ماموریت خطیر که از زبان امامین انقلاب مهر تاییدی بر فعالیتش زده شده در کل کشور کمتر از ۳۰۰ نفر نیرو دارد و این یعنی حداقل نیرو ، حداقل امکانات و حداقل بودجه. این مظلومیت و محرومیت در حالی است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به حق و همانطور که مقام معظم رهبری بیان کردند از کهن‌ترین نهادهاست، اما تا همین چندسال اخیر اساسانامه مصوب قانونی و ردیف بودجه نداشت و در کل کشور هم فاقد یک ساختمان بوده است.

حتی نیروهایی بودند که ۱۵ و ۲۰ سال و حتی برخی در مرحله بازنشستگی بودند، اما وضعیت استخدامی درستی نداشتند که خدا به ما توفیق داد و مجموعه اقداماتی انجام شد که براساس آن اساسنامه تشکیل شد و مجلس شورای اسلامی و دولت محترم هماهنگ کرده و به تصویب رساندند و ردیف بودجه برایش تعریف شد و آئین نامه‌های اداری و مالی که متاسفانه در گذشته وجود نداشت یکی پس از دیگری به تدوین رسید و به خصوص به توفیق الهی یک هماهنگی بسیاری صمیمی و تنگاتنگ با همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها در بالاترین رده‌های ممکن ایجاد شد. 

علاوه بر این مرز بندی بین مناسبات انقلاب نظیر روز قدس با مناسبات‌های مذهبی بود، برای مثال شما شاهد بودید که سال گذشته در اربعین و نیمه شعبان و سایر مناسبات و هفته وحدت همه این‌ها را بایک هماهنگی و انسجام به هم پیوند دادیم.

باشگاه خبرنگاران جوان: در اساسنامه‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، موضوع فعالیت این نهاد، سیاست‌گذاری در امر برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلابی ذکر شده. این سیاست‌گذاری به چه شکلی انجام می‌شود؟ در این راه آیا با نهاد‌ها و مراکز علمی مهم کشور در ارتباط هستید؟ اگر این ارتباط وجود دارد، به چه شکلی صورت می گیرد؟

لطفی : به موضوع سیاست‌گذاری، برنامه ریزی و مدیریت و نظارت راهبردی مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی و مراسم‌های رسمی نظام و حتی در حوزه مناسبت‌های مذهبی اشاره کردید.

همانطور که گفتم شورا یک نهاد فراسازمانی است و همه جایگاه‌هایی که در حوزه‌ فرهنگی دارای رسالت هستند، عضو رسمی شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی هستند، یعنی حوزه علمیه ، نهاد نماز جمعه، سپاه پاسداران، صدا و سیما، وزارت ارشاد، وزارت علوم،  وزارت جهاد و کشاورزی و وزارت ورزش و جوانان و... همه این‌ها اعضای قانونی شورا هستند، اما روال این است که معمولا قبل از هر مناسبتی بسته به اهمیت و گستره فعالیت لازمه آن مناسبت هم در سطح کلان کشوری و هم در ستاد‌های استانی و شهرستانی یک ستاد تشکیل شده و همه نهاد‌ها و ارگان‌ها دعوت می‌شوند و طرح موضوع می‌شود و هم اندیشی  هم افزایی تولید می شود که این مناسبت پیش رو چگونه برگزار شود تا همه ظرفیت موجود و امکانات در اختیار مردمی قرار بگیرد که قرار است در صحنه حاضر شوند.

نمونه این موضوع راهپیمایی اقتضائی و ابتکاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در شرایط کرونا بود که البته با این حجم اقدام آسانی نبود با آن حجم عظیم خودرودو موتور و سازماندهی این‌ها کمااینکه مسائل امنیتی هم مطرح بود، اما همه موضوعات به وسیله هماهنگی بین نهاد‌ها و ارگان‌ها به سادگی پیش رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان: یکی از مراسم‌هایی که شورا برگزار می‌کند، مراسم روز جهانی قدس است. این در حالی است که در رابطه با موضوع فلسطین گروه‌ها و موسسات مختلفی در سطح دنیا فارغ از دین و مذهب و سیاست کشورشان فعال هستند و از فلسطین حمایت می‌کنند. از طرف دیگر یکی از بخش‌های شورا اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل است. با توجه به این وضعیت آیا شورا در سطح بین المللی هم فعال است؟ آیا این گروه‌ها و موسسات را شناسایی کرده و با آن‌ها در ارتباط است؟

لطفی : همانطور که در بقیه حوزه‌ها با هم هم افزایی داریم در حوزه فلسطین هم ستاد انتفاضه و قدس فعالیت و شکل گیری اش با همه گروه‌های مرتبط  در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، یعنی همه نهاد‌ها که فعالیتی در این عرصه دارند مرکز ثقل هماهنگی و فعالیتشان همین شورای هماهنگی تبلیغاتی است؛ برای مثال در سال گذشته شاهد بودید که تدبیر نظام این بود که راهپیمایی روز قدس به صورت خودرویی برگزار شود و همه گروه‌های جهادی در این تصمیم شریک بودند جمعیت دفاع از آرمان فلسطین و بخش‌های مختلف و همه حوزه‌ها در این ارگان عضویت داشتند و حتی حوزه‌های خود فلسطین نظیر حماس نمایندگانشان در جلسات ما شرکت کردند و با هم هم افزایی داشتیم.

واقعیت این است که یکی از ابتکار‌ها و یادگار‌های گران‌سنگ امام خمینی(ره) همین موضوع نام گذاری روز قدس است؛ خاستگاه این موضوع جمهوری اسلامی است و ما در سال‌های اخیر به توفیق الهی در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا شاهد برگزاری مراسم روز قدس به نحو‌های مختلف نظیر راهپیمایی و تجمع بودیم که حوزه‌های فعال در خارج از مشورت نظری مجمع جهانی اهل بیت و سازمان فرهنگی ارتباطات و همه این‌ها عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان: آیا اگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وجود نداشته باشد، برگزاری مراسم و مناسبت‌ها با مشکل روبرو می‌شود؟

لطفی: من از زبان مقام معظم رهبری بیان می کنم که اگر ما این شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نداشتیم بی شک اشکالات و ناسازگاری‌های فراوانی را در ایجاد، راه اندازی و اداره مراسمات شاهد بودیم. الحمدالله این شورا بود و به همین دلیل باید بماند.

باشگاه خبرنگاران جوان: آیت‌الله جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است. با توجه به اینکه وی ریاست شورای نگهبان را هم بر عهده دارد، آیا در تصمیم‌گیری‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حتی در خود مجموعه‌ شورا شرکت می کند و حضور دارد؟

لطفی : من  توفیق رفتن به خدمت آیتالله جنتی را داشتم. من به عنوان کسی که توفیق داشتم سالیان سال در خدمتش باشم می‌گویم که وی یک چهره به تمام معنا مظلوم  و ناشناخته است. اشراف آیت الله جنتی به امور بی نظیر و یک شخصیتی است با یک روح جوان، بخش عمده‌ای از این موفقیت‌ها را مقام معظم رهبری اشاره کردند و درباره حضور آیت الله جنتی نیز فرموده بودند که اگرچه وی مسئولیت‌های بسیاری دارد، اما در این زمینه هم باید فعال باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان: درباره توجه به وظیفه سازمانی که برای شما تعیین شده آیا می توانید در موارد خاص به صورت مستقل تصمیم‌گیری کنید؟

لطفی : اخیرا دولت بخشنامه‌ای راصادر کرد که در جا‌هایی عبارت قائم مقام را به کار ببرید که مصوبه قانونی داشته باشد و اینگونه نیست که هر وزیری برای خودش قائم مقام تعریف کند. برای مثال در وزارت بهداشت در ماه‌های اولیه ورود کرونا از آقای حریرچی به عنوان قائم مقام وزارت بهداشت نام برده می‌شد، تا اینکه رئیس جمهور بخشنامه‌ای داشت که در همه دستگاه‌ها در مواقعی باید عبارت قائم مقام به کار برده شود که مصوبه قانونی داشته باشد. بیش از حدود ۹۰ درصد از مواقعی که عبارت قائم مقام به کار برده می‌شود مصوبه قانونی نداشته و صرفا به جای واژه جانشین از لفظ قائم مقام استفاده می‌شود، اما در شورای هماهنگی انقلاب اسلامی قائم مقام یکی از مقامات کشور است و مصوبه تعریف قانونی در مجلس شورای اسلامی دارد. بعد از رئیس به عنوان نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و به حکم قانون بالاترین مقام اجرایی نهاد پس از رئیس قائم مقام او خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باشگاه خبرنگاران جوان سازمان تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی مقام معظم رهبری برگزاری مراسم انقلاب اسلامی آیت الله جنتی امام خمینی مناسبت ها جایگاه ها دستگاه ها قائم مقام نهاد ها تشکیل شد حوزه ها گروه ها روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح سه‌شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر با تقدیر از حمله موشکی سپاه به رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: این مأموریت موفقیت‌آمیز و اقدام مقتدرانه که در اجرای تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت، کام ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان را شیرین نمود و پاسخ کوبنده به همت بلند فرماندهان و سربازان مخلص ولایت عملیاتی و اجرایی شد.

وی افزود: این مأموریت ارزشمند نشان داد که اراده رهبری عزیز و ملت شریف ایران اسلامی بر ایستادگی در برابر متجاوزان، پیمودن مسیر عزت و اقتدار خلل ناپذیر است و این حمله در پاسخ به ظلمی بود که هفته‌ها و روزها نسبت به زنان و کودکان مظلوم صورت می‌گرفت و از طرفی جسارت رژیم صهیونیستی به خاک ایران در سوریه غیرقابل بخشش بود که باید به آن پاسخ کوبنده ای داده می‌شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه کمیته‌های زیر مجموعه شورای اطلاع رسانی باید پویا و فعال‌تر شوند، تصریح کرد: هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی، تجهیز و توسعه روابط عمومی‌ها و حمایت از اصحاب رسانه یکی از راهبردهای ما در شورای اطلاع رسانی استان است.

وی عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به صورت مستمر خدمات و اقدامات دولت را بیان کنند و طبق سال گذشته یکشنبه و سه شنبه‌های پاسخگویی به صورت منظم دنبال شود.

پورات با اشاره به اینکه میز خدمت در شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت گفت: یکی از کارهایی که با درایت استاندار بوشهر دنبال شده، راه‌اندازی کاروان‌های خدمت و نشست‌های مردمی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های مختلف مردم در بخش‌ها و دهستان‌های استان بوده است تا به مهم‌ترین شعار دولت یعنی مردم‌گرایی عمل کرده باشیم و مردم، مسئولان را در دسترس خود بدانند.

وی اظهار کرد: امسال عملکرد مدیران در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی توسط شورای اطلاع رسانی استان بوشهر ارزیابی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: تبیین دستاوردها با استفاده از ابزارهای هنر و رسانه توسط دستگاه‌های اجرایی امری ضروری است و اطلاع رسانی باید هنرمندانه باشد.

کد خبر 6079429

دیگر خبرها

  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • تاکید رئیس شورا براقدام جهادی درخصوص واردات واگن های مترو
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند