Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-29@10:37:41 GMT

چهار ستاره پرسپولیس ماندنی شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۸۱۵۲

چهار ستاره پرسپولیس ماندنی شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر ،‌ باشگاه پرسپولیس پس از کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های لیگ برتر با چالش اتمام قرارداد ۶ بازیکن خود روبرو شد.

محمدحسین کنعانی زادگان، وحید امیری، احمد نورالهی، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه با پایان بازی‌های فصل گذشته جزو بازیکنان آزاد این تیم محسوب شدند که در بین آنها کنعانی زادگان تصمیم به ترک پرسپولیس و ترانسفر به الاهلی قطر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر بازیکنان نیز پای میز مذاکره با باشگاه نشستند تا شروط خود را در اختیار مسئولان تیم قرار دهند. جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه نیز که به طور مستقیم بحث نقل و انتقالات تیم را زیر نظر دارد با شروط تمام بازیکنان جز نورالهی موافقت کرد تا خیال یحیی گل محمدی را تا حدودی راحت کند.

بازیکنان پرسپولیس مبالغ مالی مد نظر خود را افزایش دادند اما سمیعی مشکلی با این ارقام نداشت و آنها را پذیرفت تا این بازیکنان در فصل آینده نیز پیراهن سرخپوشان را بر تن کند.

شیری، عالیشاه، امیری و کامیابی نیا هفته آینده قراردادهای خود را به طور رسمی تمدید می‌کنند تا چشم هواداران منتظر تمدید قرارداد نورالهی بماند.

هافبک ملی پو پرسپولیس که پیشنهاد ۱۵ میلیارد تومانی ارائه داده بود در جلسه یکشنبه گذشته خود با سمیعی تخفیفی را هم به این باشگاه داده است اما پرسپولیس همچنان می‌خواهد نورالهی را با رقم پایین‌تری در پرسپولیس نگه دارد.

سمیعی به نورالهی اعلام کرده است او را قطعا در تیم حفظ خواهد کرد اما انتظار دارد هافبک ملی پوش سرخ‌ها شرایط باشگاه را بیشتر از اینها درک کرده تا سقف قرارداد نیز رعایت شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در هفته جاری بار دیگر با نورالهی جلسه خواهد گذاشت تا به توافق لازم برای تمدید یک‌ساله قرارداد برسند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان

هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل بیماری از این تیم جدا شد

طرفداری | هافبک اکوادوری که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع آبی‌های اهوازی پیوسته بود، به دلیل ابتلا به هپاتیت B از این باشگاه جدا شد.

سرجیو سائول کوینترو چاوز که در اواسط اسفند 1403 به استقلال خوزستان پیوسته بود، پس از انجام تست‌های پزشکی و معاینات، مشخص شد که به هپاتیت B مبتلا است. این موضوع باعث جدایی این بازیکن از جمع آبی‌های اهوازی شد و محمد آبشک به عنوان جایگزین او به این تیم اضافه شد.

امیدعلی نجفی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در خصوص این موضوع گفت:

هپاتیت این بازیکن قابل کنترل بود، اما ما نخواستیم ریسک کنیم. او باید دوره درمان خود را سپری می‌کرد و پس از آن به تیم اضافه می‌شد. با توجه به زمان باقی‌مانده تا پایان لیگ برتر، ترجیح دادیم که قرارداد این بازیکن باکیفیت را فسخ کنیم.

نجفی در پاسخ به این سوال که چرا آزمایش‌های پزشکی این بازیکن پیش از عقد قرارداد انجام نشده بود، گفت:

آزمایش اولیه این بازیکن در ایفمارک مشکلی نداشت، اما آزمایش خون او که بعد از عقد قرارداد انجام شد، نشان داد که به هپاتیت B مبتلا است. خوشبختانه از نظر حقوقی مشکلی در عقد قرارداد وجود نداشت و چاوز خودش فسخ قرارداد را نوشت.

مدیرعامل استقلال خوزستان در ادامه گفتگویش با تسنیم در خصوص احتمال شکایت این بازیکن و دریافت غرامت نیز گفت:

ما تلاش می‌کنیم تا ریسک‌های مدیریتی در زمینه عقد قرارداد را به حداقل برسانیم. ما از یک وکیل اسپانیایی که مورد تأیید فیفا نیز هست، استفاده می‌کنیم. به ما گفته شده که می‌توانیم چاوز را برای مداوا به پزشک عفونی معرفی کنیم و بعد از اتمام دوره درمان، او به تیم اضافه شود. اما با توجه به زمان باقی‌مانده تا پایان لیگ، ترجیح دادیم که این ریسک را نکنیم.

نجفی در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم نیز گفت:

تاکنون 60 درصد از قرارداد بازیکنان داخلی و 40 درصد از قرارداد بازیکنان خارجی را پرداخت کرده‌ایم. قسط بعدی آنها نیز طی یکی دو هفته آینده به حساب بازیکنان واریز خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند
  • درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش در تورنمنت چهار جانبه ویتنام / فیلم
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • پیمان اکبری: همه بازیکنان را رصد می‌کنم/ خودباوری نداشتیم
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی