Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@17:30:10 GMT

موبایل قاپان کرمان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۸۱۹۳

موبایل قاپان کرمان دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ یدالله حسن‌پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی اعلام موارد متعددی از موبایل قاپی از عابران پیاده در شهر کرمان، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در روند پی جویی‌های پلیسی برای کشف این قبیل سرقت‌ها به اطلاعاتی در رابطه با دست داشتن ۲ نفر از اتباع افغانستانی در این سرقت‌ها دست پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این رابطه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و آنان را در یک عملیات غافگیرانه در یک نقطه از شهر کرمان دستگیر کردند که این متهمان پس از مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۱۰ مورد موبایل قاپی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به بازسازی صحنه‌های سرقت و تحویل اموال مسروقه به مال باختگان اظهارکرد: این دو سارق با پرسه زنی در خیابان‌ها و کوچه‌های خلوت، اقدام به سرقت موبایل شهروندان می‌کردند که در این رابطه به شهروندان توصیه می‌شود هنگام تردد در معابر عمومی و صحبت کردن با موبایل با دقت بیشتری مراقب گوشی همراه و دیگر وسایل خود باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: موبایل قاپی پلیس انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا در باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در پی وقوع یک فقره سرقت کالا و بار و تجاوز به عنف در محور گچساران-باشت؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و پلیس این شهرستان قرار گرفت.
مسعودجو افزود: ماموران این فرماندهی پس از شناسایی مخفیگاه این سارقان؛ و با هماهنگی مرجع قضایی یکی از سارقان را دستگیر کردند و خودروی مورد استفاده در امر سرقت نیز توقیف شد.
وی ادامه داد: این سارق کمتر از ۲۴ساعت توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد که در تحقیقات اولیه پلیس؛سارق به بزه انتسابی با همدستی دو نفر دیگر اقرار کرد.
پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع داده شد.

دیگر خبرها

  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق کالا در باشت