Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: جبران غفلت‌ها و خطا‌های دولت گذشته، بویژه احیای رابطه دولت بامردم، نیازمند عزم ملی، اولویت گذاری، برنامه محوری و بهره‌مندی از شایستگان است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ گفت: تاکید رهبرانقلاب برسرعت عمل درتشکیل کابینه جدید، یعنی نبایدیک لحظه راهم ازدست داد؛ کارزیاد است وفرصت کم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زاکانی تاکید کرد: جبران غفلت‌ها و خطا‌های دولت گذشته، بویژه احیای رابطه دولت بامردم، نیازمند عزم ملی، اولویت گذاری، برنامه محوری و بهره‌مندی از شایستگان است. بحمدالله عزم رئیس‌جمهور محترم جدی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علیرضا زاکانی آیت الله رئیسی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیش از یک‌هزار نفر از محافل انس با قرآن در بیجار

حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از یک‌هزار نفر از محافل قرآنی که در سطح مساجد، حسینیه و هیأت‌های مذهبی این شهرستان برگزار شده است، بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: محافل انس با قرآن کریم با حضور روزه داران بیجاری به صورت روزانه برگزار می‌شد و مورد استقبال عموم مردم قرار می‌گرفت.

حجت‌الاسلام جمادیان تاکید کرد: همچنین در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی و ارتباط نسل جوان با مفاهیم آموزه‌های دینی و قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بیجار با برنامه‌ریزی انجام شده محافل انس با قرآن را در مناطق مختلف شهری و روستایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تعدادی از این جلسات به صورت محافل انس با قرآن ویژه بانوان در منزل و تعداد دیگری نیز در سطح مساجد و مؤسسات قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام جمادیان یادآور شد: قرآن و همچنین عترت دو اصل به یادگار مانده از وجود نازنین پیامبر اکرم (ص) برای آحاد بشریت و مسلمانان بوده و جزو اصولی هستند که سعادت انسان در دنیا و آخرت را تضمین و موجب رستگاری می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به استقبال پرشور مردم و بالاخص جوانان از این محافل اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه جوانان از این محفل استقبال بسیار خوبی داشته‌اند و ما نیز در صدد هستیم تا فعالیت‌های دینی و قرآنی را بیش از پیش افزایش دهیم و بتوانیم تعداد بیشتری محافل انس با قرآن برگزار کنیم.

وی در پایان یادآور شد: امروز دشمنان برای کمرنگ کردن معنویت و اخلاق اسلامی در بین جوانان تلاش زیادی انجام می‌دهند که باید در برابر آنها ایستادگی کرد.

کد خبر 6076598

دیگر خبرها

  • آخرین فرصت بهره‌مندی بانوان روستایی و عشایری از بیمه رایگان دولت
  • بهره مندی بیش از ۱۴ هزار مشترک خانگی در همدان از نعمت گاز 
  • بهره‌مندی ۲۳۴ هزار و ۳۴۶ خانوار خراسان جنوبی از طرح فجرانه
  • بهره‌مندی بیش از ۲۳۴ هزار خانوار از طرح کالابرگ فجرانه
  • ۳۰ فروردین؛ آخرین فرصت بهره‌مندی بانوان روستایی و عشایری از بیمه رایگان دولت
  • رئیس سابق موساد : بهتر است به حمله ایران پاسخ ندهیم
  • رئیس سابق موساد: بهتر است پاسخی به حمله ایران ندهیم
  • رئیس سابق موساد: بهتر است به حمله ایران پاسخ ندهیم
  • بهره‌مندی بیش از یک‌هزار نفر از محافل انس با قرآن در بیجار
  • بهره‌مندی ۹ میلیون مسافر از خدمات بشردوستانه هلال‌احمر