Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@23:05:24 GMT

انگلیس، رومانی و لیبریا: ایران پشت حادثه دریای عمان است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۸۲۹۲

انگلیس، رومانی و لیبریا: ایران پشت حادثه دریای عمان است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، انگلیس، رومانی و لیبریا در نامه ای خطاب به شورای امنیت سازمان ملل متحد، مدعی شدند که به احتمال زیاد ایران با استفاده از یک یا تعداد بیشتری پهپاد، حمله هفته گذشته به نفتکش اسرائیلی «مرسر استریت» را تدارک دیده است!

آنها در ادامه این اتهام زنی افزودند: این حمله امنیت و ایمنی دریانوردی بین المللی را به مخاطره انداخت و به منزله نقض آشکار قوانین بین الملل بود و جامعه جهانی باید آن را محکوم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه پنجشنبه گذشته در دریای عمان رخ داد و از همان ابتدا، تلاش های هماهنگ رژیم صیونیستی و شرکایش بر اتهام زنی به ایران متمرکز بود.

قرار است انگلیس در جلسه غیر علنی شورای امنیت که طی روزهای آینده به درخواست رژیم صهیونیستی برگزار می شود؛ اتهام ها علیه ایران را تکرار کند.

کد خبر 5273358 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران انگلیس رومانی شورای امنیت سازمان ملل کشتی اسرائیلی رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق افغانستان رژیم صهیونیستی ایران لبنان روسیه طالبان فلسطین ترکیه طالبان افغانستان کشتی اسرائیلی انگلیس عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت روسیه: اوکراین در حمله تروریستی مسکو دست دارد

دبیر شورای امنیت روسیه امروز (سه ‌شنبه) گفت که اوکراین در حمله تروریستی مرگبار به سالن کنسرت کروکوس در نزدیکی مسکو دست دارد.

به گزارش ایسنا، «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت روسیه در پاسخ به اینکه آیا اوکراین یا داعش مسئول این حمله هستند که ۱۳۷ کشته برجای گذاشت، گفت «البته که اوکراین است».

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حمله تروریستی و تیراندازی‌های مرگبار روز جمعه در سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو به کشته شدن ۱۳۷ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شد.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه هم گفت او همچنان اوکراین را مظنون هم‌دستی در حملات تروریستی اخیر در روسیه می‌داند اما در حال حاضر به دنبال پیدا کسی است که دستور این کار را داده است.

او گفت آمریکا و متحدان در تلاش برای حفاظت از گروه‌های نیابتی خود در اوکراین بوده و می‌گویند که کی‌یف هیچ نقشی در این حملات تروریستی نداشته و داعش مسئول این حملات است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصر خواستار به رسمیت شناخته شدن کشور مستقل فلسطین از سوی انگلیس شد
  • خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است
  • وزش باد شدید در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان
  • در حادثه معدن لیبریا ۷ نفر کشته شدند
  • ۷ نفر در حادثه معدن در لیبریا کشته شدند
  • وزش باد‌های شدید سبب مواج شدن خلیج فارس و دریای عمان، ۸ فروردین
  • کشته شدن ۷ تن درپی وقوع حادثه معدن در لیبریا
  • ۶ عملیات نیروهای یمنی ضد آمریکا، انگلیس و اسرائیل طی۷۲ ساعت گذشته
  • شورای امنیت روسیه: اوکراین در حمله تروریستی مسکو دست دارد
  • وزیر خارجه عمان: به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین مسأله‌ای حیاتی است