Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:49:17 GMT

همایش ملی سلامت سالمندی در جیرفت آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۸۳۴۸

همایش ملی سلامت سالمندی در جیرفت آغاز به کار کرد

به گزارش ایرنا، اصغر مکارم روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این همایش در ۱۴ محور شامل سالمندان در دوران کرونا، کیفیت و سبک زندگی در دوره سالمندی، تغذیه در سالمندی، سلامت روان و سلامت معنوی در سالمندی، فعالیت فیزیکی، معلولیت و توانبخشی در سالمندی، سیاست گذاری سلامت در سالمندی هدف گذاری شد.

وی دیگر محورهای همایش ملی سلامت سالمندی را اشتغال و استقلال مالی در سالمندان، بیماری ها و سندرم های شایع سالمندی، مداخلات ارتقا دهنده سلامت سالمندان، دارو درمانی در سالمندی، پرستاری سالمندان، سلامت اجتماعی در سالمندی و سلامت زنان سالمند برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس همایش ملی سلامت سالمندی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا این همایش غیرحضوری برگزار می شود.

وی افزود: متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی قادر به برگزاری همایش به صورت حضوری نیستیم از این رو اعضا هیات علمی، شرکت کنندگان و علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس سایت این همایش به صورت غیرحضوری شرکت کنند.

رییس همایش ملی سلامت سالمندی هدف از برگزاری این همایش ملی را  بررسی چالش‌ها و راهکارهای حوزه سالمندی برشمرد و گفت: گروه هدف این همایش شامل کلیه رشته هاست.

مکارم اظهار داشت: شناخت ابعاد و ویژگی‌های مختلف حوزه سالمندی نیازمند واکاوی و بررسی‌های علمی است لذا دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در راستای ارتقا کیفیت زندگی و ترویج فرهنگ خودمراقبتی سالمندان این همایش ملی سالمندی را برگزار می‌کند.

برچسب‌ها سالمندی جیرفت علمی همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالمندی جیرفت علمی سالمندی جیرفت علمی همایش همایش ملی سلامت سالمندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار در جریان برگزاری یکصد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ابعاد مختلف رویکرد اجرایی شهرداری تبریز برای پروژه‌های سرمایه گذاری وارد فاز جدیدی شده است.

هوشیار تخصیص عرصه زمین برای پروژه‌ها را مغایر با اصول و قوائد سرمایه گذاری خواند گفت: شهرداری تبریز این رویه غیر منطقی سرمایه گذاری را طی سال‌های اخیر منسوخ کرده است.

شهردار تبریز احداث ۴ هتل جدید در تبریز را از پروژه‌های مشمول بسته‌های سرمایه گذاری اعلام کرد و ادامه داد: از ابتدای فعالیت دور جدیدی مدیریت شهری برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت آغاز پروژه‌های سرمایه گذاری تدوین شده است و در همین راستا زیرساخت‌های لازم برای توسعه همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی در قالب همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز فراهم شده است.

هوشیار با بیان اینکه ساز و کار آغاز ۱۵ پروژه در قالب فرمت های سرمایه گذاری در تبریز مشخص شده افزود: فراخوان اجرای ۱۰۰ پروژه سرمایه گذاری نیز همزمان با شروع بکار همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز منتشر می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان منابع شهرداری تبریز مربوط به پروژه سرمایه گذاری گل شرق میدان فهمیده تعیین تکلیف و این منابع مالی به شهرداری تحویل داده شد.

هوشیار همچنین اضافه کرد: فاز اول پروژه خرید دوربین‌های ترافیکی تبریز آغاز شده است و در روزهای آینده تعداد این دوربین‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی در ادامه از عودت ۵ هزار میلیارد تومان اموال با تلاش اداره کل حقوقی به شهرداری خبر داد و همچنین با اشاره به تحقق فروردین پاک در تبریز، از اعضای شورای اسلامی شهر خواستار تعیین ساز و کار تقنینی و تقویت همکاری‌های لازم با مدیریت پالایشگاه تبریز شد و ادامه داد: امیدواریم امسال نیز همچون سال پیش هوای تبریز در بین کلانشهرها رتبه نخست هوای پاک را کسب کند.

کد خبر 6084963

دیگر خبرها

  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • سالمندی، ژاپن را به دردسری عجیب انداخت
  • لزوم ارائه خدمت به زوج های نابارور برای جلوگیری از بحران سالمندی
  • همایش سلامتی را قدم بزن در زارچ
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز
  • اجرای طرح پایلوت و رایگان غربالگری شناسایی اختلالات شناختی سالمندان
  • اقدامات شهرداری برای ارتقای سلامت تهرانی‌ها | از طرح استعدادیابی سالمندان تا ترویج ازدواج و فرزندآوری
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین