Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:54:38 GMT

۳۴ درصد بودجه شهرداری بوشهر تخصیص یافت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۸۳۵۸

۳۴ درصد بودجه شهرداری بوشهر تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، حسین صالحیان صبح چهارشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های شهری بوشهر اظهار داشت: امروز شاهد راه اندازی بزرگ‌ترین چرخ و فلک ایران در بوشهر هستیم که دارای ارتفاع ۷۲ متر بوده و ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد.

وی با اشاره به اینکه این چرخ و فلک نقش مهمی در جذب گردشگر برای استان بوشهر خواهد داشت اضافه کرد: ۸۰ درصد اعتبار پروژه چرخ و فلک شهر بوشهر از سوی شهرداری و مابقی آن توسط سرمایه‌گذار تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بوشهر با اشاره به رونمایی از المان قبرستان عیلامیان در بوشهر خاطرنشان کرد: گورستان عیلامیان با قدمتی بیش از چهار هزار ساله‬ دارای‬ ارزش‬ و‬ اهمیت‬ بسیار زیادی‬ است‬ و‬ می‌تواند نقش‬ اساسی‬ در‬ حوزه‬ گردشگری‬ داشته‬ باشد.

صالحیان بودجه سال گذشته بوشهر را ۲۹۹ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از این اعتبارت حدود ۲۶۰ میلیارد تومان محقق شد.

وی ادامه داد: بودجه امسال شهرداری بوشهر ۶۵۳ میلیارد تومان است که تاکنون ۲۲۵ میلیارد تومان آن محقق شده و از ۱۱۹ پروژه امسال شهرداری بوشهر تاکنون ۶۰ پروژه اجرایی شده و یا در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار است.

کد خبر 5273360

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری بوشهر شهردار بوشهر بوشهر شهرداری ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محرم 1400 اردبیل عید غدیر خم عکس استانها ایلام میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست

احمدرضا متالهی‌ اردکانی شهردار اردکان در نشست شورای اسلامی شهر که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری یزد برگزار شد؛ گفت: فرسودگی ماشین‌آلات خدمات شهری و آتش‌نشانی به‌عنوان یکی از دغدغه‌های شهرداری به‌شمار می‌رود.

او تصریح کرد: عدم واریز بودجه‌های قانونی و کسری بودجه، شهرداری را با چالش‌های جدی روبرو کرده است.

متالهی بیان داشت: به جرات می‌گویم علی‌رغم تمامی مشکلات، پایین‌ترین نرخ قیمت تمام‌شده خدمات در بین شهرداری‌های کشور مربوط به شهرداری اردکان است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • اما و اگرها برای جامع‌ترین فرهنگ زبان فارسی