Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس  از تبریز، جواد رحمتی امروز در در دیدار با منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر تبریز، با بیان اینکه نظارت یکی از وظایف اصلی و ذاتی شوراهای اسلامی است، اظهار داشت: شورا باید شهرداری را موظف به ارائه میزان دارایی، املاک در اختیار و املاک به فروش رسانده کند.

وی با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین موضوع، فساد در شهرداری‌هاست که باید در این دوره به آن توجه جدی شود، اظهار داشت: شورایی که برای شهرداری‌ها در تعیین مدیران سهمیه تعریف کند و یا افراد و نزدیکان خود را به شهرداری معرفی کند هرگز نخواهد توانست در مقابل فساد و مسائل و مشکلات موجود موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: برای مقابله با فساد باید به ساختارها توجه کرد و همچنین شهرداری که از سوی شورا انتخاب می شود باید از مصوبات شورا تبعیت کند نه فردفرد اعضای شورا.

رحمتی افزود: تبریز دارای جایگاه ویژه‌ای در کشور است و آذربایجان را با نام تبریز می‌شناسند؛ بنابراین اعضای شورای شهر به جای کارهای روزمره، باید با شناخت ظرفیت‌های این کلانشهر به فکر توسعه آن در همه ابعاد باشند.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: فساد شهرداری آذربایجان شرقی تبریز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی جواد رحمتی خبرگزاری فارس فارس تبریز شورای شهر شهرداری تبریز فساد در شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسابرسی از شرکت‌های زیر مجموعه شهرداری تهران در شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا، گزارشی درباره طرح‌های توسعه محلی شهرداری در سال ۱۴۰۲ ارائه کرد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی
  • حسابرسی از شرکت‌های زیر مجموعه شهرداری تهران در شورا
  • تعین تکلیف و رفع تداخل بیش از  ۲۸۰ هزار از اراضی استان کرمان
  • ضرورت طراحی و تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز
  • دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات