Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا در مقدمه معرفی این کتاب که توسط انتشارات موسسه  اطلاعات منتشر شده ، آمده است : مجموعه «راز سر به مهر » گزارشی  توصیفی و مستند درباره روند یکی از مهم‌ترین پرونده های تاریخ ایران  است که می کوشد  قرائت ایرانی از برهه‌ای مهم در سرنوشت معاصر را به تصویر بکشد . انگیزه تدوین این  مجموعه حاصل ارزیابی روایت‌ها و گزارش هایی بود که طرف‌های مقابل« بیشتر آمریکایی ها» به نشر و ترویج آن طی  دو دهه اخیر مبادرت کردند ، آنها تلاش داشتند اذهان را بسازند و تاریخ را آنگونه که خود می‌خواهند گزارش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردآوری این کتاب توسط سید علی موجانی انجام شده است .

عناوین شش کتاب مجموعه  راز سر به مهر که گزارشی ایرانی  از روند مذاکرات هسته ای  و برجام است به ترتیب عبارتند از کتاب اول  « توافق موقت ژنو»، کتاب دوم« از توافق موقت تا اتاق نگارش» کتاب سوم« جدال بر سر متن »کتاب چهارم« فصل سرد و سخت مذاکرات »کتاب پنجم «تولد برجام» و در آخر   کتاب پنجم به اضافه یک «پیوست ها» است .

 ظریف روز یکشنبه نیز در آخرین جلسه هیات دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران نیز گفته بود: انشاءالله تا آخر هفته موسسه اطلاعات تاریخچه برجام را در شش جلد منتشر خواهد کرد و آن وقت مردم خواهند دید که خدمتگزاران و فداییان‌شان در برجام چه کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه اینستاگرام خود خبر از انتشار مجموعه کتاب« راز سر به مهر » داد .

 محمد جواد ظریف در این ارتباط نوشت : «سلام دوستان راز سر به مهر توسط موسسه اطلاعات منتشر شد . در بیش از سه هزار صفحه در ۶ جلد روایتی قابل انتشار از مذاکراتی که منتهی به برجام شد را تقدیم ملت دلاور ایران کرده ایم  . همراه با برخی از متون و اسناد مذاکراتی»

کد خبر 618754 برچسب‌ها سيد عباس عراقچي محمدجواد ظریف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سيد عباس عراقچي محمدجواد ظریف راز سر به مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اموال مسروقه میلیاردی در شیروان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ سرهنگ حسن صالحی گفت: درپی وقوع یک فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی، قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی آثار به جامانده از سارقان و اخذ اظهارات مال باختگان ۳ نفر سارق شناسائی و با هماهنگی مراجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه، دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیر زیادی لوازم منزل به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.
سرهنگ صالحی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی از عموم شهروندان خواست تا با نصب تجهیزات هشدار دهنده و دوربین‌های مداربسته در اماکن خصوصی خود سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته و هر گونه تردد افراد مشکوک را جهت پیگیری لازم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • کشف اموال مسروقه میلیاردی در شیروان
  • فیلم/ مردم دامغان چه نامه‌ای برای رئیس‌جمهور نوشتند؟
  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • «رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • میرکیانی ماجرای دشت مرموز را کامل کرد
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد