Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آزمون نظام مهندسی ساختمان برای اولین بار با درخواست اداره راه وشهرسازی سیرجان و پیگیری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و موافقت مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در شهر سیرجان در محل دانشگاه صنعتی سیرجان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جواد زینلی معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سیرجان گفت: این آزمون با نظارت اداره راه و شهرسازی شهرستان سیرجان وسازمان سنجش وآموزش کشور و همکاری عوامل اجرایی دانشگاه صنعتی در ۲۰ رشته و با حضور ۱۷۰۷ داوطلب از تاریخ ۱۳ مردادماه آغاز و در روز جمعه ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ خاتمه خواهد یافت.

برگزاری این آزمون در سال‌های گذشته در شهرستان‌های کرمان و جیرفت برگزار می‌گردید که این موضوع سبب برخی مشکلات از جمله رفت و آمد برای داوطلبان سیرجانی شده بود وبرای رفاه حال متقاضیان وجلوگیری ازشیوع بیماری کرونا این اقدام صورت پذیرفت.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مردم نظام مهندسی آزمون سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در یک ساختمان دو طبقه در ایذه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، احسان احمدپور رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه اظهار کرد: در پی نشت گاز یک واحد ساختمانی دو طبقه در روستای برگپی در مجاورت شهر ایذه منفجر شد.

وی گفت : بخش‌هایی از این ساختمان تخریب شده است.

 رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه  افزود: این حادثه تلفات جانی نداشته است ولی منزل دچار خسارت شد.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان
  • برنامه های بخش مسکن و شهرسازی در ۱۴۰۳ تشریح شد
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان است
  • تخریب یک بنا در دزفول برای حفظ جان شهروندان
  • آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان
  • انفجار در یک ساختمان دو طبقه در ایذه
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک‌های مومنانه در کرمان