Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، حسین ارگیو فرماندار شهرستان فیروزآباد استان فارس بیان کرد: آتش‌سوزی در منطقه‌ای در شهرستان فیروزآباد روی داد که این منطقه صعب‌العبور و دارای وسعت قابل توجه‌ای است از این رو دسترسی به این مناطق با سختی خاصی همراه بود.

او ادامه داد: در راستای دسترسی به مناطق صعب‌العبور و به دستور استاندار فارس سه فروند بالگرد به منطقه اعزام شده تا نسبت به ارسال نیروهای امدادی به منطقه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان فیروزآباد افزود: این آتش‌سوزی یک روز قبل مهار شده بود اما به علت وزش شدید باد، آتش‌سوزی بار دیگر روی داد و موجب شد تنی چند از نیروهای امدادی دچار مصدومیت و ۴ نفر نیز فوت شوند.

ارگیو گفت: آتش‌سوزی به صور کامل مهار شده ولی ممکن است بسیاری از درختان کهنسال منطقه همچنان دچار حریق باشند. این در حالی است که عملیات پایش از امروز صبح در منطقه آغاز شده تا از حریق مجدد جلوگیری شود.

به گفته این مقام مسئول، یکی از اصلی‌ترین علل آتش‌سوزی، خشکسالی‌های چندین سال اخیر است اما این علت عامل اصلی نیست و کارشناسان در حال ارزیابی علل آتش‌سوزی هستند.

مرگ ۴ مرد روستایی در آتش‌سوزی جنگل‌های فیروزآباد فارس | جنگل فیروزآباد ۳ روز است می‌سوزد کد خبر 618756 برچسب‌ها استان‌ فارس محیط زیست جنگل حوادث - آتش سوزی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان فارس محیط زیست جنگل حوادث آتش سوزی حوادث ایران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت ۱۲ و ۳۷ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاهی در خیابان پامنار محدوده بازار به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم از جمله خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: محل آتش سوزی یک انباری به وسعت حدودا ۵۰ متر با کاربری نگهداری مقداری رنگ و مواد قابل اشتعال بود که در پشت بام یک کارگاه آهنگری، برش و خم کاری آهن به وسعت حدودا ۱۲۰ متر قرار گرفته بود و رنگرزی هم در آنجا انجام می‌دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: هنگامی که آتش نشانان به محل رسیدند، آتش در انباری شعله ور و درحال سرایت به طبقه همکف بود که آتش نشانان عملیات را روی پشت بام و طبقه همکف آغاز و از گسترش آتش به اطراف جلوگیری کردند.

ملکی با بیان اینکه در این حادثه یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا دچار مصدومیت شد، افزود: آتش نشانان ایمن سازی‌های لازم را انجام داده و محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم
  • علت آتش سوزی در بازار بندرعباس اعلام شد | تلاش برای مهار آتش در یک منزل مسکونی ادامه دارد | ویدئو
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان