Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@03:18:05 GMT

تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم جزو مدعیان است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۹۱۵۹

تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم جزو مدعیان است

امیر قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به قهرمانی تیم رعد پدافند هوایی در فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون اظهار کرد: تیم خوبی جمع شده بود و یک جور همه خواستیم که این اتفاق بیافتد، هدف ما این بود که در نخستین سال حضور تیم رعد پدافند هوایی قم در لیگ برتر، نهالی را بکاریم که خیلی زود به یک درخت پرثمر تبدیل شود و نه تنها برای ما بلکه برای آیندگان مفید باشیم که خدا را شکر همین هم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: واقعا برای این قهرمانی یکدل بودیم، از علی فرجی مدیر تیم تا مربیان و تک تک بازیکنان همه تلاش کردیم تا این نتیجه حاصل شود، از همان شروع مسابقات پیروزی در هر مسابقه برای ما مهم بود، البته این را هم بگویم که لیگ واقعا سختی بود، از یک طرف به دلیل مشکلاتی که کرونا به وجود آورد و از طرف دیگر اینکه دست‌کم چهار تیم در این لیگ مدعی بودند.

بازیکن تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم اضافه کرد: شما به رده‌بندی نهایی لیگ برتر نگاه کنید، تیمی مانند فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که سابقه زیادی دارد و همیشه از نظر مالی و تیمی جزو تیم‌های خوب بدمینتون ایران است، در این لیگ رتبه پائین جدول را کسب کرد، پس کار ما برای قهرمانی بسیار سخت و حائز اهمیت بود.

قاسمی در پایان راجع به رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر بدمینتون و وضعیت تیم رعد پدافند هوایی قم برای این دوره از مسابقات گفت: امسال هم تیم خوبی جمع شده، نفرات جدیدی به تیم ما آماده و از بچه‌های پارسال هم اکثرا در تیم هستند، به نظر من امسال هم رعد پدافند هوایی قم جزو مدعیان است و دست مربی از نظر بازیکن باز است.

گفتنی است: لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور از اوایل شهریور ماه آغاز می‌شود و تیم رعد پدافند هوایی قم بعد از قهرمانی در فصل 1399 این رقابت‌ها با تغییراتی اندک با هدف دفاع از این عنوان به مصاف حریفان می‌رود.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: بدمينتون ليگ برتر رعد پدافند هوايي قهرماني امير قاسمي تیم رعد پدافند هوایی رعد پدافند هوایی قم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواضع دیده‌بانی پدافند هوایی شمال شرق کشور ارزیابی شد

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد از مواضع پدافندی حاضر در منطقه پدافند هوایی شمال شرق بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این مواضع را مورد ارزیابی قرار داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)،سرهنگ علی ربیعی در حاشیه بازدید از مواضع پدافندی و دیده‌بانی حاضر در منطقه پدافند هوایی شمال شرق و ارزیابی توان رزم و آمادگی دفاعی این مواضع، با بیان اینکه امنیت، اولویت هر جامعه ای به شمار می‌رود، گفت: اگر امنیت از جامعه‌ای سلب شود، تمام مسائل اجتماعی و اقتصادی را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

فرمانده گروه شهید حمزه صادقی، مقوله امنیت را بالاترین رکن قدرت هر جامعه برشمرد و افزود: قطعا حصول امنیت در جامعه در گرو همدلی مسئولان و حضور ملت بصیر در صحنه‌های حساس خواهد بود.

سرهنگ ربیعی با اشاره به اهمیت و جایگاه پدافند هوایی در تامین امنیت کشور، بیان کرد: امروز آسمان ایران مهم ترین عرصه‌ای است که دشمن در صدد ضربه زدن به آن است و به همین دلیل پدافند هوایی در اولویت قرار گرفته است.

فرمانده گروه شهید حمزه صادقی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان حاضر در این موضع خاطرنشان کرد: آمادگی کارکنان پدافند و تجهیزات این موضع در وضعیت مطلوبی قرار دارد و کارکنان جوان با درک اهمیت ماموریت محوله وظایف خود را با دقت و کیفیت مناسبی به انجام می‌رسانند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از جنگ ایران و اسرائیل
  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از رویارویی ایران و اسرائیل
  • پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • رزمایش هوایی ارتش چین
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • لحظات شکار پهپاد آمریکایی توسط پدافند هوایی سپاه
  • ارتش از بدنه جامعه و دلسوز مردم است
  • ببینید | ایران چگونه پدافند هوایی اسرائیل را فریب داد؟
  • مواضع دیده‌بانی پدافند هوایی شمال شرق کشور ارزیابی شد