Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه مهد قرآن، سید محمود چاوشی مدیر عامل مؤسسه کشوری مهد قرآن از برگزاری آزمون کتبی ترجمه، تدبر و تفسیر قرآن کریم در مرحله مقدماتی (استانی) سیزدهمین دوره «ترنم وحی» با حضور ۱۷۶ حافظ کل قرآن در روز چهاردهم مرداد به طور همزمان در سراسر شعب و کانون‌های مهد قرآن سراسر کشور با رعایت ضوابط بهداشتی و اصول ایمنی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاوشی با بیان این مطلب افزود: تعداد ۱۰۰ سوال آزمون کتبی ترجمه، تدبر و تفسیر به همراه فرم‌های داوری برای مدیران مهد قرآن ارسال شده است. وی افزود: آزمون شفاهی حفظ کل قرآن نیز در همین مرحله (مقدماتی) تا روز ۲۰ مرداد برگزار می‌گردد.

مدیر عامل مؤسسه مهد قرآن خاطر نشان کرد: مدیران شعب و کانون‌های مهد قرآن بایستی پاسخ نامه سوالات کتبی و فرم‌های داوری آزمون شفاهی و صوت حافظان را جهت بررسی و تأیید تا پایان مرداد ماه سال جاری به دفتر مرکزی مؤسسه ارسال نمایند.

چاوشی در پایان تصریح کرد: برگزاری منظم و سالانه آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» یکی از اقدامات مهم و تأثیرگذار در رشد و شکوفایی حفاظ کل قرآن و عملکرد فعالیت‌ها و اجرای برنامه‌های آموزشی دفاتر استان‌ها، شعب شهرستان و کانون‌های مهد قرآن سراسر کشور می‌باشد.

کد خبر 5273473 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن کریم فعالیت های قرآنی مهد قرآن ماه محرم هیات مذهبی قرآن کریم قرآن مداحان دین اسلام فعالیت های قرآنی جشن عید غدیر برنامه تلویزیونی چراغ شیعه سازمان تبلیغات اسلامی حجاب و عفاف مباهله ایران مهد قرآن کل قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازمعاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ آزمون مجازی ۸ رشته از بخش معارفی و ۲ رشته از بخش های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و ۴ رشته حفظ از بخش آوایی ۲۷ و ۲۸ فروردین برگزار شد.

از بین شرکت کنندگان افرادی که بالاترین نمرات را کسب کردند؛ با توجه به ظرفیت پذیرش در مرحله سراسری، به عنوان راه یافتگان به مرحله سراسری شده اند.

گفتنی است تاریخ و نحوه برگزاری آزمون در بخش معارفی و بخش های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه مرحله سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین، برگزیدگان در رشته های حفظ از بخش آوایی در مرحله سراسری به صورت حضوری و در قالب آزمون شفاهی به رقابت می پردازند.

بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشجویان کشور، دانشگاه کردستان میزبان مرحله سراسری این جشنواره خواهد بود. شرکت کنندگان برای اطلاع بیشتر به اینجا مراجعه کنند.

کد خبر 6086544

دیگر خبرها

  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • مسیریابی سعادت بشر با پویش زندگی با آیه‌ها
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب