Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@05:59:10 GMT

انتقال قرضی دوباره رضایی به یک تیم بلژیکی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۹۲۸۳

انتقال قرضی دوباره رضایی به یک تیم بلژیکی

کاوه رضایی برای سومین فصل متوالی به صورت قرضی در تیمی بلژیکی بازی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه" کاوه رضایی، مهاجم ایرانی که در فهرست بازیکنان موردنیاز کلوب بروژ برای فصل جدید نیست به احتمال فراوان به صورت قرضی تا پایان فصل برای تیم لوون بازی خواهد کرد.  

در حالی که پیش از این تیم نایمخن هلند برای جذب کاوه رضایی با کلوب بروژ رایزنی کرده بود این بازیکن بلژیک را ترک نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند تیم هلندی تمایل زیادی برای این انتقال دارد اما به نظر می‌رسد با توجه به تگ قیمتی بالای کاوه رضایی، این بازیکن در لیگ برتر بلژیک (ژوپیلر لیگ) می‌ماند.

 

کاوه رضایی یک فصل دیگر با کلوب بروژ قرارداد دارد و در دو فصل اخیر به صورت قرضی برای تیم شارلوا در لیگ برتر بلژیک بازی کرد.

منبع: سایت Walfoot بلژیک - ترجمه: تسنیم

شارلروا کاوه رضایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شارلروا کاوه رضایی کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، محسن کاوه که در ماههای اخیر در میان دستیاران خود تغییراتی را داشته، بعد از استعفای ناگهانی احسان لشگری قبل از اعزام به مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا، بار دیگر از احسان امینی برای حضور در کادرفنی دعوت به عمل آورده است. 

مهدی تقوی، احسان امینی، رضا افضلی، اباذر اسلامی و مهدی قاسمی‌جو مربیانی هستند که در کنار محسن کاوه به اردوی جدید تیم ملی کشتی آزاد دعوت شده اند. در این میان نام احسان امینی به عنوان مربی جدید و احتمالا جایگزین احسان لشگری دیده می شود.

البته این مربی کرمانشاهی که در دوران حضور پژمان درستکار در کادرفنی حضور داشت، در ابتدای حضور محسن کاوه ادامه حضور در کادرفنی را نپذیرفت و از شرکت در اردو انصراف داد. با این حال به نظر می رسد با هماهنگی محسن کاوه و فدراسیون کشتی امینی این بار برای بازگشت به اردو آماده است.

دیگر خبرها

  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!
  • کاوه: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می‌کند
  • آخرین وضعیت «رویا» درنای بلژیکی + فیلم
  • رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد