Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۱۰ و ۴۵دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۲۶هزار و ۲۵۴واحدی (۱.۹درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۱هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۵درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۱۲۵نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۱۹نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۳۸میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «سپید»، «شستا»، «فملی»، «پترول»، «برکت»، «خودرو» و «وغدیر» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «دی»، «گدنا»، «لطیف»، «وهامون»، «کرمان»، «فرابورس» و «فتوسا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع تقریبا به چهار هزار و ۱۹۰میلیارد تومان رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین شروط آزادسازی سهام عدالت نمای پایانی بورس (۱۲مرداد۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد حدود ۱۸هزار واحدی همراه شد نقشه بورس (۱۲مرداد) / رشد دو هزار واحدی شاخص کل بیشترین ارزش معاملات سهام (۱۲مرداد) / معاملات ۲۷۰میلیاردی، پترول را به صدر ارزش معاملات رساند ارزش سهام عدالت من (۱۲ مردادماه)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) با اصلاح ۱۳۴۲۰.۲۸ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲.۸۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۲۱.۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۹۶۲ میلیارد سهم بود که طی ۳۸۶,۵۶۶ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۰,۳۶۸.۶۷۶ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۵۸۲,۶۰۱.۸۷۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6086456 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار