Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الله نریمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره در چهار مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری و در ۶ بخش هنرهای آوایی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش‌های ادبی، بخش رسانه و فضای مجازی، بخش نقد که در مجموع ۸۰ رشته و گرایش مختلف را شامل می‌شود به صورت غیرحضوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات ۱۷۸ هزار نفر از دانش آموزان سه دوره تحصیلی استان شرکت کردند، افزود: پس از داوری آثار در مرحله استانی در دوره متوسطه اول ۱۶۰  نفر و در دوره متوسطه دوم ۲۰۵ نفر به عنوان برگزیده استانی معرفی شدند که در دوره متوسطه اول ۲۰  اثر برتر و در دوره متوسطه دوم ۱۵۰ اثر برتر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: پس از داوری مرحله کشوری مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری فردا همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار و دانش آموزان استان کردستان در مجموع با کسب ۴۶ رتبه برتر کشوری شامل۶ رتبه اول، سه رتبه دوم،  پنج رتبه سوم و ۳۲ رتبه برگزیده کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند.

استان کردستان ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

برچسب‌ها مدارس کردستان مسابقات دانش آموزی سنندج دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس کردستان مسابقات دانش آموزی مدارس کردستان مسابقات دانش آموزی سنندج دانش آموزان دوره متوسطه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد