Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی نشست خبری با حضور آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته و دیگر مسئولان این فدراسیون، در خصوص مسابقات کاراته در المپیک و برنامه های آتی صحبت شد.

به گزارش برنا، نشست خبری مسئولان فدراسیون جهانی کاراته با مشارکت کمیته برگزاری بازی های المپیک ۲۰۲۰ صبح امروز در توکیو با حضور یاگی کازوهیرو معاون مدیر اجرایی مسابقات المپیک توکیو، آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته، ناگورا توشی هیسا دبیر کل فدراسیون جهانی، دیوید بنتلو رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی و اعضای کمیته اجرایی مسابقات کاراته در المپیک توکیو برگزار شد و مسئولان در خصوص نحوه برگزاری، و برنامه های فدراسیون جهانی کاراته توضیحاتی را ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته اظهار داشت: ما مطمئن هستیم که ارزش های بالای کاراته در المپیک به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: امید ها و رویاهای میلیون ها طرفدار کاراته سر انجام به واقعیت تبدیل شد. کاراته یک ورزش جدید در المپیک است و امیدواریم که بسیاری از طرفداران این ورزش در سراسر جهان بتوانند زیبایی کاراته را مشاهده کنند.

اسپینوز در ادامه گفت: هیجان خانواده کاراته در آستانه اولین حضور المپیکی این ورزش نمایانگر رویای دیرین کاراته است.

ما شرکت در بازی هارا فرصتی میدانیم برای نشان دادن عظمت ورزش ما به جهان، فرصتی برای نشان دادن منحصر به فرد بودن کاراته و مطمئنا بعد از بازی ها شرایط برای ورزش ما همانند قبل نخواهد بود.

مسئولان فدراسیون جهانی کاراته امیدوار هستند که نتایج موفقیت آمیز این ورزش بعد از بازی های المپیک توکیو تضمینی باشد برای حضور مجدد کاراته در المپیک.

کاراته سزاوار جایگاه دائمی در المپیک است و ما برای آمادگی در این رویداد هیچ فرصتی را از دست نمی دهیم. تمام تلاش خودمان را انجام می دهیم تا بهترین کاراته را در اولین حضورمان در المپیک به نمایش بگزاریم و مطمئن هستیم که می توانیم اهمیتی را که کاراته می تواند به عنوان یک ورزش دائمی در المپیک داشته باشد نشان دهیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی های المپیک معاون المپیک رئیس فدراسیون جهان زیبایی خانواده بازی کاراته فدراسیون جهانی کاراته کاراته در المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل

اتحادیه جهانی کشتی در پایان مسابقات گزینشی قاره‌ای که پایان بخش آن رقابت‌های بیشکک بود، ایران را اولین تیمِ کامل حاضر در المپیک دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات گزینشی قاره آسیا، آخرین مسابقه گزینشی قاره‌ای اتحادیه جهانی کشتی بود که طی روزهای 31 فروردین تا 2 اردیبهشت در بیشکک برگزار شد.

تیم ملی فرنگی کشورمان که با دو نماینده در این رقابت‌ها شرکت کرده بود، توانست هر دو سهمیه باقیمانده‌اش را در همین گزینشی گرفته و از حالا تمام تمرکزش روی المپیک باشد.

اتحادیه جهانی کشتی طی گزارشی در مورد مسابقات کسب سهمیه قاره آسیا، اشاره‌ای نیز به کامل شدن تیم رنگرز برای المپیک داشته و نوشته است: ایران اولین تیمی است که هر شش سهمیه کشتی فرنگی بازی‌های المپیک پاریس را به دست آورد.

مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم سهمیه المپیک را در اولین گزینشی که مسابقات جهانی 2023 بلگراد بود به دست آوردند و امین کاویانی‌نژاد در 77 کیلو و علیرضا مُهمدی در 87 کیلو نیز در دومین مسابقه کسب سهمیه که پیکارهای گزینشی آسیایی بود، موفق به ثبت این مهم شدند.

به این ترتیب کشتی فرنگی ایران که در دوره قبلی المپیک در وزن 87 کیلوگرم بدون سهمیه مانده بود، دیگر در مسابقات گزینشی جهانی شرکت نخواهد کرد.

مسابقات گزینشی جهانی آخرین رویداد کشتی برای کسب سهمیه است که دهه سوم اردیبهشت ماه در ترکیه برگزار می‌شود و فینالیست‌ها همراه با نفر سوم حقیقی سهمیه المپیک خواهند گرفت.

رقابت‌های کشتی المپیک 15 تا 21 مرداد ماه امسال در فرانسه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل