Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی فتح الله زاده مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در خصوص شرایط فعلی این باشگاه گفت: بیشتر کار‌های باشگاه استقلال را معاونان سلطانی فر انجام می‌دادند. انتخاب مدیران را در استقلال رفاقتی کردند و سطح این باشگاه را پایین آوردند. من شخصاً برای مدیر عاملی استقلال با سلطانی فر صحبت کردم تا به این سمت آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس در مقطعی کرونا گرفتم و در آن شرایط باشگاه استقلال بابت چندین پرونده شکایتی از سوی فیفا تهدید شد. در بیماری متوجه شدم برخی از معاونان وزارت ورزش و جوانان با افراد دیگری برای مدیر عاملی در حال مذاکره هستند و اصلا ندیدند که من مدیر عامل هستم. سپس دیدم دنبال پرونده سازی برای من هستند تا استقلال به دست من نابود شود؛ تا شرایط را اینطور دیدم از این باشگاه کنار رفتم.

او افزود: در زمانی که دنبال جذب امین قاسمی نژاد بودیم و مجیدی او را می‌خواست، باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن پول نداشت؛ اما تیم رقیب ما از اسپانسر استقلال استفاده کرد و ۸ میلیارد به این تیم تزریق کردند تا ترابی و مغانلو خریداری شوند.

فتح الله زاده گفت: در گذشته به خاطر پاداش یک هوادار در امارات که به کاپیتان تیم داده بود تا بین بازیکنان پخش شود، دادگاهی شدم. بازرسی اعلام کرده بود که پاداش آن هوادار باید ابتدا وارد خزانه باشگاه و سپس بین بازیکنان پخش می‌شد.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال درباره سقف قرارداد بازیکنان لیگ برتری گفت: زمانی که می‌خواستم جواد نکونام را به استقلال بیاوریم، حدود دو میلیارد و دویست میلیون تومان خرج و این بازیکن را جذب کردیم. در صورتی که یک تیم دیگر به رقم ۶ میلیارد نکونام را می‌خواست. بهتر است سقف قرارداد برای باشگاه‌ها باشد نه بازیکنان. من در زمان مدیر عاملی ام زیاد خرج نمی‌کردم، اما طوری تیم می‌بستم که ۵،۶ بازیکن خوب می‌گرفتم.

بیشتر بخوانید

استقلال با چه آرایشی به مصاف گل گهر می‌رود؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، محمود قامت معاون سازمان خصوصی سازی در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: هرشرکتی که واگذار می‌شود شامل بدهی و دارایی است. خریداران وقتی در مزایده شرکت کردند این را پذیرفتند و در قرارداد اطلاعات مالی هم وجود دارد. خریداران وقتی به مزایده ورود کردند، باید بدهی را طبق زمانبندی پرداخت کنند.

وی افزود: این مشمول همه واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی است. هر واگذاری که انجام می‌شود با قراردادی است و در طول مدت آن قرارداد که برای پرسپولیس و استقلال شش سال است، تحت نظارت سازمان خصوصی سازی خواهد بود و تعهدات مالی و غیرمالی تحت نظارت و کنترل سازمان خصوصی سازی است.

او با اشاره به این قرارداد اظهار داشت: البته این موضوع نافی نظارت عمومی وزارت ورزش بر تمام باشگاه‌ها نیست اما سازمان خصوصی‌سازی در طول قرارداد نظارت خود را دارد که مهمتر از همه مدیریت بهره ور و تداوم اکار است که انتظار داریم در این مدت شش سال شرکت را از وضعیت فعلی به شرایط بهره ور برسانند.

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات ارزشی نیست
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو