Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، شاگردان فراهد مجیدی امروز از ساعت ۱۹.۳۰ در نیمه نهایی جام حذفی میزبان گل‌گهر سیرجان هستند. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که شاگردان امیر قلعه‌نویی در لیگ برتر هر دو بازی رفت و برگشت لیگ برتر مغلوب آبی‌های پایتخت شده‌اند. 

استقلالی‌ها که به عنوان سومی در لیگ برتر رسیدند برای رسیدن به فینال و قهرمانی در جام حذفی از انگیزه‌های زیادی برخوردارند و از طرف دیگر تیم سیرجانی با کسب رتبه پنجم در لیگ برتر نیز حریف دست و پا بسته‌ای برای آبی‌ها نخواهد بود و مطمئنا امیر قلعه‌نویی برنامه خاصی برای این دیدار سرنوشت‌ساز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     

استقلال برای دیدار امروز برابر گل گهر، از سیدحسین حسینی درون دروازه اش استفاده می‌کند، او توانسته به روند خوب خود برگردد و این روزها مظاهری را نیمکت‌نشین خودش کرده است.

سیاوش یزدانی روزهای خوبی را در خط دفاعی استقلال پشت سر می گذارد. مدافع آبی‌پوشان رفته رفته در ترکیب تیمش جا افتاد و هفته‌هاست به مدافع ثابت ترکیب تیمش تبدیل شده است. محمدحسین مرادمند زوج او نیز به اندازه یزدانی خوب کار کرده و امروز در ترکیب اصلی حضور دارد. محمد دانشگر نیز به واسطه مصدومیت عارف غلامی، به جزو ثابت ترکیب خط دفاعی آبی‌پوشان تبدیل شده است.

 محمد نادری به احتمال فراوان بجای متین کریم‌زاده که در دو بازی گذشته در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، بازی خواهد کرد. وریا غفوری کاپیتان استقلال نیز در سمت راست خط دفاعی حضور خواهد داشت.

مهدی مهدی‌پور در کنار مسعود ریگی و آرش رضاوند در خط میانی هافبک‌های استقلال در دیدار امروز خواهند بود.

در خط حمله استقلال نیز همچون همیشه مهدی قایدی حضور دارد. باشوی کوچک چند وقتی است در امر گلزنی ناکام بوده و امیدوار است تا در صعود تیمش به دیدار فینال، گلزنی کند. ارسلان مطهری هم که در چند دیدار قبلی در امر گلزنی ناکام بوده است. مهاجمین آبی پوش به دنبال گلزنی برابر حریف سیرجانی هستند تا استقلال به دیدار پایانی صعود کند.

با این حساب نسبت به بازی برابر سپاهان محمد نادری و مهدی پور جایگزین کریم زاده و اسماعیلی خواهند شد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل گهر:

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، مهدی قایدی، ارسلان مطهری

کد خبر 618793 برچسب‌ها باشگاه گل گهر سیرجان جام حذفی فوتبال باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه گل گهر سیرجان جام حذفی فوتبال باشگاه استقلال لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)

تیم فوتبال سپاهان در حالی امروز به مصاف ذوب آهن می‌رود که به نسبت بازی‌های قبلی غایبان کمتری دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در هفتاد و چهارمین دربی رسمی فوتبال اصفهان در حالی به مصاف ذوب آهن می‌رود که آریا یوسفی را به دلیل محرومیت و محمد دانشگر را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. با این وجود اما مورایس نسبت به بازی‌های قبل دست باز تری در انتخاب ترکیب اصلی تیمش خواهد داشت زیرا غایبان تیمش نسبت به بازی‌های قبل کمتر هستند.

خط دفاع احتمالاً بدون تغییر

با مصدومیت سخت محمد دانشگر در بازی با صنعت نفت آبادان، برایان دابو بالاتر از هادی محمدی جانشین او در خط دفاع شد تا در کنار سیاوش یزدانی زوج میانی خط دفاع سپاهان را تشکیل دهند. در دو سمت خط دفاعی چهار نفره سپاهان نیز میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان مانند اکثر بازی‌های این فصل به کار گرفته می‌شوند تا ترکیب خط دفاعی سپاهان نسبت به بازی قبل مقابل نساجی دست نخورده باقی بماند. تنها تغییر سپاهان در عقب زمین اما می‌تواند بازگشت پیام نیازمند به دروازه باشد که البته این موضوع تایید شده نیست زیرا اطلاع دقیقی از میزان بهبودی نیازمند در دسترس نیست اما طبق اخبار قبلی ممکن است نیازمند به دربی اصفهان برسد.

بازگشت کاپیتان به ترکیب

بازگشت محمد کریمی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان به ترکیب اصلی برای دیدار با ذوب آهن می‌تواند مهم‌ترین تغییر ترکیب سپاهان نسبت به بازی قبل باشد. در بازی قبل در غیاب کریمی، نورافکن هافبک دفاعی سپاهان شده بود و محمد جواد حسین‌نژاد به ترکیب اضافه شده بود اما برای دیدار با ذوب آهن به نظر می‌رسد ترکیب سه نفره خط هافبک با محمد کریمی، امید نورافکن و فرشاد احمدزاده شکل بگیرد که در بسیاری از بازی‌های نیم فصل دوم هم امتحان شده است. البته در طول بازی فرشاد احمدزاده که به عنوان هافبک هجومی استفاده می‌شود در زمان حملات به سمت راست تمایل پیدا می‌کند و رضا اسدی ک در ترکیب پایه نقش وینگر راست را دارد به عنوان مهاجم کاذب یا هافبک پشت مهاجم ایفای نقش می‌کند.

خط آتش و احتمال تغییرات در سمت چپ

خط حمله سه نفره سپاهان در بازی با ذوب آهن نسبت به بازی قبل احتمالاً یک تغییر خواهد داشت و آن حضور رضا شکاری به جای اعرابی در سمت چپ خواهد بود. شکاری که پیش از این با مصدومیت سبکی مواجه شده بود با بهبود نسبی در بازی قبل حدود ۱۰ دقیقه به عنوان یار تعویضی به کار گرفته شد اما برای بازی با ذوب آهن به نظر می‌رسد به بهبودی کامل رسیده باشد و از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. رضا اسدی دیگر مهاجم سپاهان نیز اگر در ترکیب اصلی قرار بگیرد مایل به سمت راست خط حمله کار گرفته می‌شود تا شهریار مغانلو به عنوان مهاجم نوک به کار گرفته شود.

البته با توجه به نمایش پرانتقاد سپاهان در بازی قبل ممکن است تغییرات غیر منتظره‌ای نیز در ترکیب سپاهان رخ دهد که یکی از آنها می‌تواند حضور کاوه رضایی به جای رضا اسدی در سمت راست خط حمله باشد.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر ذوب آهن

نیما میرزازاد (پیام نیازمند)، برایان دابو (هادی محمدی)، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، رضا اسدی (کاوه رضایی) و شهریار مغانلو

کد خبر 745405

دیگر خبرها

  • ترکیب شمس‌آذر برای مصاف با استقلال
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال
  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با شمس آذر؛ بازگشت آرمین سهرابیان
  • ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)