Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالحسن حقیقی رئیس ستاد ثبت نام سال تحصیلی جدید اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از ابتدای آغاز طرح سنجش سلامت تا کنون تعداد ۱۱۰ هزار نوآموز در این طرح ثبت نام کرده‌اند که نیمی از آن‌ها موفق به طی مراحل سنجش سلامت شده‌اند.

او افزود: نوبت‌گیری و معرفی نوآموزان به پایگاه‌های سنجش برای انجام معاینات سلامت با هدف جلوگیری از ازدحام و شلوغی پایگاه‌های سنجش نوآموزان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس ستاد ثبت نام سال تحصیلی جدید اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به فعالیت پایگاه‌های مجری طرح سنجش سلامت نوآموزان آماده ورود به دبستان، ادامه داد: امسال ۷۲ پایگاه سنجش سلامت در استان فعالیت دارند که از این تعداد ۶۷ پایگاه عادی و پنج پایگاه تخصصی است.

حقیقی بیان کرد: پیش بینی می‌شود امسال حدود ۱۴۶ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در طرح سنجش مورد ارزیابی سلامت قرار گیرند.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوآموزان ابتدایی سنجش سلامت ارزیابی سلامت سنجش سلامت طرح سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۶۴ اقامتگاه بوم گردی در خراسان رضوی

     به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی نیز گفت:  ظرفیت اشغال این واحدهای اقامتی در ایام نوروز ۲۵ درصد اعلام شده  است.   یوسف بیدخوری افزود: ظرفیت اقامتی بوم گردی‌ها و اقامتگاه‌های سنتی خراسان رضوی حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر است و بیشترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی به ترتیب در شهرستان‌های طرقبه و شاندیز، گناباد، خواف، کلات، نیشابور، چناران، گلبهار، تربت‌حیدریه، کوهسرخ و درگز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۶۴ اقامتگاه بوم گردی در خراسان رضوی
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • پلمب ۲۲ مرکز متخلف در نظارت‌های دامپزشکی خراسان رضوی
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • مراقبت سندرومیک بیش از ۸۲ هزار نفر در پایگاه‌های مرزی خراسان رضوی
  • ۱۳۰ تیم نظارتی در طرح سلامت نوروزی خراسان رضوی فعال هستند
  • فعالیت ۱۳۰ تیم نظارتی با ۳۸۰ بازرس در مناطق زیر پوشش علوم پزشکی مشهد
  • آغاز نوبت‌دهی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • ٢۰ هزار بازدید در حوزه بهداشت انجام شده است