Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:20:29 GMT

رئیسی لقب Politician اینستاگرام را دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۰۱۵۱

رئیسی لقب Politician اینستاگرام را دریافت کرد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشکوه مردم برگزار شد؛ ۲۹ خرداد نتیجه آراء انتخابات اعلام و بر همین اساس حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیش از ۱۷ میلیون رای به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران معرفی شد. به همین علت روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی رئیسی را در حسینه امام خمینی (ره) به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ مراسم تحلیف حجت الاسلام رئیسی روز پنج شنبه مورخ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. سید ابراهیم رئیسی که پیش از ریاست جمهوری صفحه کاربری فعالی در اینستاگرام داشت پس از تنفیذ رهبری، این پلتفرم او را به عنوان رئیس جمهور شناخت و لقب Politician به صفحه رئیسی داد. شایان ذکر است در دوره انتخابات قبلی نیز پلتفرم اینستاگرام به حسن روحانی ریاست جمهور دوره دوازدهم، لقب Politician داده بود.

براساس گزارش‌ها پلتفرم اینستاگرام هنگامی که از اخبار صحت آمیز مطمئن شود به طراحان و برنامه نویسان خود این دستور را می‌دهد تا در صفحه کاربر تغییراتی ایجاد کنند. اگر صفحه شخصی مربوط به ریاست جمهوری باشد در بیوگرافی او لقب Politicianداده و اگر شخصی مشهور باشد و جان خود را از دست بدهد لقب یادبود به آن می‌دهد.

بیشتربخوانید

دولتی که با #خیر گفتن به آمریکا آغاز شود، إن‌شاءالله عاقبت به خیر خواهد شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور پلتفرم اینستاگرام حجت الاسلام رئیسی سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال ایکس در هند

ایتنا - ایکس دستور کمیته انتخابات هندوستان را اجرا نکرد و برخی از پست های سیاسی سیاستمداران این کشور را در پلتفرم خود همچنان حفظ کرد.
شبکه اجتماعی ایکس دیروز دستور کمیسیون انتخابات هند برای حذف برخی پست های حاوی محتوای سیاسی سیاستمداران هندی انتخاب شده، احزاب سیاسی و کاندیداهای مناصب دولتی را اجرا نکرد و برخی پست ها را در پلتفرم نگه داشت.

به گزارش ایتنا از مهر، پلتفرم ایکس اعلام کرد با دستورات کمیته انتخابات مخالف است. ایکس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از کمیسیون انتخابات هندوستان می خواهیم تمام دستورات حذف محتوای خود را در آینده منتشر کند.

این در حالی است که هند حدود یک میلیارد شهروند واجد شرایط رای دهی را دارد و قرار است جمعه بزرگترین انتخابات جهان را برگزار کند.

این تنها کارزار ایکس در جهان نیست. چندی قبل بی توجهی ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی ایکس به دستور قاضی برزیلی برای حذف برخی حساب های کاربری دردسرساز شد. ماسک دستور آلکساندر دی موارئس قاضی دادگاه عالی مبنی بر مسدودسازی برخی حساب های کاربری را به چالش کشید. او اعلام کرد پلتفرم ایکس این ممنوعیت را لغو می کند زیرا غیرقانونی است و از مورائس خواست تا استعفا دهد.

دیگر خبرها

  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • جلیل محبی: دولت رئیسی برای فرار از مسئولیت گشت ارشاد، آن را به گردن دولت خاتمی انداخت
  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • رئیسی در اجتماع مردم شاهرود: اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • جنجال ایکس در هند
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان