Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:41:04 GMT

ماجرای شکسته شدن قبور بهشت سکینه(س) کرج چه بود؟ +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۰۲۸۳

ماجرای شکسته شدن قبور بهشت سکینه(س) کرج چه بود؟ +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، براساس گزارش شهروند خبرنگارمان مطلع شدیم که تاج برخی سنگ های قبر مجاور قطعه سیزده بهشت سکینه(س) توسط عوامل شهرداری کرج شکسته شده است.

این شهروند خبرنگار می گوید: ما قبر را از پیمانکار شهرداری خریده ایم اگر قرار بود تخریب شد چرا این قبر را به ما فروختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می افزاید: پیمانکار هنگام فروش به ما گفت که مجوز انجام این کار را دارد.

ماجرا را با عسگری، رئیس سازمان آرامستان های شهرداری کرج درمیان گذاشتیم.

او در این باره به خبرنگار ما گفت: قبرهای مورد نظر خلاف موازین قبور قرار داده شده بودند و ما براساس تعهدنامه ای که از خانواده متوفی می گیریم می توانیم بدون اطلاع نیز قبرهایی که از نظر بصری با موازین و موارد مندرج در تعهدنامه همخوانی ندارند را ساماندهی کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهروند خبرنگار آرامستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش با توجه به اینکه بخاطر آسیب دیدگی قادر به همراهی تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 نبود و سفر بی‌ثمری به تهران داشت، دوباره به هلند بازگشت و در تمرینات فاینورد شرکت کرد تا زیر نظر کادر پزشکی و فنی این باشگاه تمرینات خود را دنبال کند و آماده بازگشت به میادین شود.

وینگر ایرانی فاینورد در حاشیه تمرین دیروز چهارشنبه در کمپ باشگاه فاینورد، در کنار یکی از هواداران تیمش که پشت فنس‌ها با پای شکسته بود، حضور یافت و امضای خود را روی پایِ گچ گرفته این طرفدارش زد و با او عکس یادگاری گرفت.

جهانبخش که بهبود نسبی پیدا کرده و کم کم آماده بازگشت به میادین می‌شود، در کنار دیدار با هواداران فاینورد، مشغول تمرین با توپ شد تا نشان بدهد شرایط بهتری پیدا کرده است.

لژیونر ایرانی فاینورد بیش از یک ماه است به دلیل آسیب دیدگی از میادین فاصله گرفته و در رقابت‌های لیگ اردیویسه هلند و مقدماتی جام جهانی نتوانسته برای باشگاهش و تیم ملی به میدان بورد که امیدوار به پایان این دوران است.

دیگر خبرها

  • پل شکسته یا شاپوری در خرم آباد
  • کدام دعا به اجابت می رسد؟
  • چاله دردسرساز خروجی شهر تبریز را دریابید
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی
  • درهای اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • نجات شهروند گمشده در سیرجان
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی