Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی «مصطفی دهقانی» افزود: در این راستا چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده و تمام انبارها و ساختمان‌های شرکت توزیع نیروی برق و  ۶۵ پست زمینی برق نیز در استان مرکزی به دستگاه اعلام سرقت مجهز شده است.

وی بیان کرد: صیانت از بیت المال و حفظ اموال دولتی و منابع وتجهیزات صنعت برق ضروری است و اعلام آژیر، ارسال تماس، ارسال پیامک، سنسورهای لرزشی و حرکتی و صدا از قابلیت‌های این دستگاه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: این شرکت همه تلاش خود را برای جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی به کار گرفته و در این راستا برنامه‌ریزی‌های پیشگیرانه تدوین کرده است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی انرژی برق مصرف بهینه برق وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی انرژی برق اراک استان مرکزی انرژی برق مصرف بهینه برق وزارت نیرو استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام جدی توانیر در استفاده از ظرفیت‌های قانونی جهت توسعه تولید پراکنده و انرژی‌های نو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این نشست تخصصی که با حضور دکتر مصطفی رجبی مشهدی و مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق و برق منطقه‌ای در محل سالن جلسات شرکت توانیر برگزار شد؛ مدیر عامل شرکت توانیر ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان؛ اجرای کامل برنامه‌های پیکسایی و گذر موفق از پیک تابستان سال ۱۴۰۳ را اولویت‌های مهم توانیر برشمرد. 

مدیرعامل شرکت توانیرهمچنین از شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع خواست تا نسبت به استفاده از ظرفیت‌های قانونی در توسعه تولید پراکنده و انرژی‌های نو اهتمام داشته باشند. 

آمادگی کامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برای اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نیز ضمن حضور در این نشست به ارائه گزارشی از وضعیت شبکه برق استان و نیز برنامه‌های اجرایی و میزان سهمیه این شرکت در پیک تابستان سال گذشته پرداخت.

کیامهر همچنین در ادامه عنوان کرد: علی رغم رشد میزان مصرف مشترکین آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۲ خوشبختانه با اجرای کامل برنامه‌های پیکسایی و همراهی و مشارکت مردم تابستان سال گذشته در استان آذربایجان غربی نیز مشکلی از بابت تامین برق مشترکین ایجاد نشد و برای تابستان امسال نیز شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی آمادگی کامل جهت اجرای برنامه‌های ابلاغی پیک بار تابستان از سوی توانیر را دارد.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی
  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس
  • آمادگی کامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳
  • اهتمام جدی توانیر در استفاده از ظرفیت‌های قانونی جهت توسعه تولید پراکنده و انرژی‌های نو