Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران، امروز برگزار می شود که در یکی از این بازی ها، استقلال در استادیوم آزادی پذیرای گل گهر است. شاگردان فرهاد مجیدی برای صعود به دیدار فینال، باید از سد رقیب سیرجانی خود عبور کنند که در ترکیبش، بازیکنان سابق استقلالی زیادی دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی گزینه اول این روزهای مجیدی
استقلال برای دیدار امروز برابر گل گهر، از سیدحسین حسینی درون دروازه اش استفاده می کند. گلر باتجربه آبی ها هر چند برابر سپاهان دوبار دروازه اش باز شد، ولی عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد و ۶ سیو را برابر مهاجمان اصفهانی از خود به جا گذاشت. او توانسته به روند خوب خود برگردد و این روزها مظاهری را نیمکت نشین خودش کرده است.

آرایش خط دفاعی؛ همان همیشگی
سیاوش یزدانی روزهای خوبی را در خط دفاعی استقلال پشت سر می گذارد. مدافع آبی پوشان رفته رفته در ترکیب تیمش جا افتاد و هفته هاست به مدافع ثابت ترکیب تیمش تبدیل شده است. محمدحسین مرادمند زوج او نیز به اندازه یزدانی خوب کار کرده و امروز در ترکیب اصلی حضور دارد. محمد دانشگر نیز به واسطه مصدومیت عارف غلامی، به جزو ثابت ترکیب خط دفاعی آبی پوشان تبدیل شده است.

بازگشت نادری به چپ
پس از اینکه در چند بازی گذشته محمد نادری در خط دفاعی تیمش به میدان می رفت و در دو بازی گذشته نیز متین کریم زاده در سمت چپ انجام وظیفه می کرد، حالا نادری یکبار دیگر در پست خودش برای استقلال بازی خواهد کرد. وریا غفوری کاپیتان استقلال نیز در سمت راست خط دفاعی حضور خواهد داشت.

زوج ریگی – مهدی پور در میانه میدان
مهدی مهدی پور برابر سپاهان عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. او در دقایقی که در بازی بود، بالاترین نمره را میان آبی ها گرفت. به دلیل غیبت اسماعیلی در این بازی، مجیدی از مهدی پور در کنار مسعود ریگی در خط میانی بهره خواهد برد. آرش رضاوند نیز دیگر هافبک استقلالی هاست که جلوتر از این دو نفر بازی می کند.

گیتار ارسلان آماده نواخته شدن
در خط حمله استقلال نیز همچون همیشه مهدی قایدی حضور دارد. باشوی کوچک چند وقتی است در امر گلزنی ناکام بوده و امیدوار است تا در صعود تیمش به دیدار فینال، گلزنی کند. ارسلان مطهری هم که پس از دربی حسابی در کانون توجهات بود، در چند دیدار قبلی در امر گلزنی ناکام بوده است. مهاجمین آبی پوش به دنبال گلزنی برابر حریف سیرجانی هستند تا استقلال به دیدار پایانی صعود کند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل گهر:
سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، مهدی قایدی، ارسلان مطهری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال مهدی مهدی پور آرش رضاوند مهدی قایدی ارسلان مطهری آرش رضاوند ارسلان مطهری استقلال مهدی قایدی مهدی مهدی پور خط دفاعی مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش

فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفراس مربیان تیم های ملی قاره آسیا که در جام ملت های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می شود.

 

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • سوپرایز بلانکو کامل نشد! (عکس)