Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:18:25 GMT

4 مدال طلا در انتظار ورزشکاران ایرانی؟

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۰۵۴۲

4 مدال طلا در انتظار ورزشکاران ایرانی؟

ساعاتی جذاب و سرنوشت ساز در انتظار المپین‌های حاضر در توکیوست.

به گزارش "ورزش سه"، در روز سیزدهم المپیک 2020 توکیو، 15 فینال در انتظار ورزشکاران خواهد بود و از دل آن 15 قهرمان بیرون خواهد آمد که از رشته‌های مختلف نظیر دوومیدانی، وزنه برداری، کشتی و... خواهند بود.

اولین مدال طلا را صبح امروز «آنا مارسلا کونیا» شناگر برزیلی در رشته‌ای بسیار سخت به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در شنای ماراتن (10 کیلومتر) زودتر از شناگران هلندی و استرالیایی به کارش خاتمه داد و مدال با ارزشی را به دست آورد.

 

طلای بعدی ساعتی قبل به «سیدنی مک لافین» ستاره دونده آمریکایی رسید. او در رشته 400 متر زنان بالاتر از هموطن خود و دونده هلندی قرار گرفت و موفق شد بیست و پنجمین مدال طلا را برای کاروان ایالات متحده کسب کند.

 

 

در رشته قایقرانی بادی استرالیا یک مدال طلا کسب کرد که باعث شد تا بالاتر از روس‌ها همچنان در رتبه چهارم باقی بماند. قرار است این رشته در قسمت زنان هم ادامه پیدا کند و با برگزاری فینال، قهرمان آن مشخص شود.

 

 

پنجمین مدال طلای توزیع شده، به قهرمان ژاپنی اختصاص یافت. ساکورا یوسوزومی در رشته اسکیت برد زنان از هموطن خود و همچنین نماینده بریتانیا عملکرد بهتری داشت تا بیستمین طلای میزبان در این رشته ثبت شود.

 

 

همچنین در دیداری جذاب، قهرمان بوکس نیز مشخص شد. آرلن لوپز با پیروزی 4-1 مقابل حریف بریتانیایی مدال طلا را از آن خود کرد تا کوبا همچنان صدرنشین مدالیست های این رشته باشد.

 

یکی از رشته های جذاب که در انتظار ورزش دوستان خواهد بود، وزنه برداری +109 کیلوگرم مردان است که قهرمانانش امروز مشخص خواهند شد. جایی که انتظار می‌رود علی داوودی از ایران یکی از مدال آوران باشد و چه بسا با عبور از رکورد وزنه بردار گرجستانی، قهرمانی را به دست آورد.

 

 

بازی فینال سوارکاری هم برای علاقه مندان به این رشته هیجان خاص خود را خواهد داشت اما بی تردید تماشاگران فینال پرتاب چکش مردان و فینال 200 متر مردان بیشتر خواهند بود. این در حالی است که دوچرخه سواری هم بازی نهایی خود را خواهد داشت.

اما نکته جذاب امروز برای ایرانی ها، کشتی خواهد بود. جایی که حسن یزدانی و رضا اطری در نیمه نهایی باید به مصاف کشتی گیران روس بروند و در فینال هم محمدرضا گرایی با پرویز نسیبوف اوکراینی بازی خواهد کرد.

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاوند: ۶ بازی و ۶ فینال مانده است

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم شش بازی باقی مانده‌مان را ببریم و قهرمان شویم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آرش رضاوند پس از پیروزی استقلال مقابل شمس آذر اظهار داشت: بازی قشنگ و پرگلی بود. تا دقیقه 82 تیم ما خوب بازی کرد، ولی هفت هشت دقیقه تمرکز نداشتیم و دو گل خوردیم، ولی مهم سه امتیاز است که گرفتیم.

وی در واکنش به این موضوع که آیا همچنان معتقد است نمی‌گذارند استقلال قهرمان شود، گفت: اصلاً بحث گذاشتن نیست؛ به نظرم در هفته‌های آخر بازی‌ها با VAR برگزار شود، بهتر است. اصلاً حق کسی خورده نشود، نه ما و نه تیم رقیب.

هافبک استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش می‌تواند دوباره با استقلال قهرمان شد، تصریح کرد: شش بازی و شش فینال مانده است. ما کاری به تیم دیگر نداریم و تمرکز روی تیم خودمان است. ما سعی می‌کنیم بازی خودمان را ببریم. فشار برای قهرمانی هم زیاد است، ولی سعی می‌کنیم برنده باشیم و قهرمان شویم.

رضاوند در مورد اعتراض تیم حریف به قضاوت داور، خاطر نشان کرد: به نظرم کاظمی یکی از قضاوت‌های خوبش بود. به نظرم یک صحنه روی حردانی می‌توانست پنالتی بگیرد. به هر حال به او تبریک می‌گویم و به نظرم یکی از قضاوت‌های خوبش بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضاوند: ۶ بازی و ۶ فینال مانده است
  • افتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی+فیلم
  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • پایان حرفه رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان
  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد