Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@12:10:24 GMT

آخرین آرای کمیته انضباطی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۰۵۵۳

آخرین آرای کمیته انضباطی اعلام شد

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.

به گزارش برنا، آرای صادره شده به شرح زیر است:

بازی دو تیم ملوان بندرانزلی و استقلال ملاثانی از سری رقابت های لیگ دسته اول 13 تیرماه در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد و تیم استقلال ملاثانی به دلیل سوءرفتار تیمی 70 میلیون ریال جریمه شد. ابراهیم اشکش، سرمربی تیم استقلال ملاثانی به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به دو جلسه محرومیت و پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمد ملیسی، بازیکن تیم استقلال ملاثانی به دلیل جلوگیری از موقعیت آشکار گلزنی تیم حریف به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمد حسین ترابیان داور مسابقه فوتبال بین تیم های قشقایی شیراز و بادران تهران از سری مسابقات لیگ دسته اول که در تاریخ 13/04/1400 در ورزشگاه پارس شیراز برگزار گردید شکوائیه ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال و ضمن آن از اشکان نجف پور مدیر عامل باشگاه قشقایی شیراز به علت انتشار پست در صفحه شخصی که حاوی تهمت و افترا نسبت به شاکی شکایت و درخواست رسیدگی کرد. برهمین اساس کمیته انضباطی پس از بررسی پرونده  اعلام کرد عمل و اقدام اشکان نجف پور مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز را از مصادیق نشر اکاذیب و تهمت و افتراء و تخلف ، یا احراز آن و با استناد به ماده 71 مقررات انضباطی نامبرده را به مدت سه جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در ورزشگاه های کشور محروم و به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

بازی دو تیم ویستا توربین تهران و شهرداری همدان از لیگ دسته دوم، 2 تیرماه برگزار شد و تیم شهرداری همدان به دلیل سوءرفتار تیمی 60 میلیون ریال جریمه شد. حمید ابراهیمی، مدیر رسانه ای تیم ویستا به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به دو جلسه محرومیت و 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. آرمین طلایی منش و محمد شعبانی ، بازیکنان تیم شهرداری همدان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) هر کدام به 5 جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 100  میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال رقابت های لیگ فوتبال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مدیر عامل باشگاه کمیته انضباطی همدان شهرداری رسانه سرمربی ملوان لیگ دسته اول پاس همدان استقلال ملاثانی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد استقلال ملاثانی کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی استقلال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی در خصوص تخلف انتسابی مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، هاشمی نسب به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

کد خبر 6080024

دیگر خبرها

  • مربی استقلال جریمه شد
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد
  • هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • ۳۰۰میلیون جریمه جدید علیه باشگاه‌ها بخاطر تماشاگران
  • جریمه سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • محکومیت سپاهان و نساجی در کمیته انضباطی
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال