Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@15:31:44 GMT

انتخابِ انقلابی، توقع مردم از شورای مکتبی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۰۵۷۲

انتخابِ انقلابی، توقع مردم از شورای مکتبی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد تقی‌زاده، طی یادداشتی ضمن عرض تبریک مجدد به اعضای محترم، مومن و انقلابی شورای شهر شیراز که در این دوره مدال اعتماد و انتخاب مردم فهیم شیراز را به گردن آویختند، گفت: در اولین روز کاری آن شورا نکاتی چند از باب النَّصِیحَةُ لِأَئِمَّةِ الْمُسْلِمِینَ در این مرقومه خدمتشان عرضه می‌دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

١.قطعاً از شرایط کنونی کشور و شهر شیراز و اینکه در چه برهه‌ی خطیری مردم شیراز پای صندوق های رای حضور به هم رساندند و حماسه آفریدند، آگاه هستید. بالطبع این مردم که با احساس مسئولیت و تکلیف صحنه را خالی نگذاردند و باعث شادی دشمنان انقلاب نگشتند، نیز خواسته‌ها و توقعات بجایی از اعضای محترم شورای شهر دارند که بر شما عزیزان فرض است به پاس این اعتماد آن‌ها، جد و جهد خویش را در راستای به ثمر نشستن خواسته‌های آن‌ها به خرج دهید.

٢.اکنون زمان انجام اولین وظیفه که اتفاقاً مهمترین وظیفه شما در طول این ۴ سال خواهد بود، رسیده است و آن چیزی نیست جز انتخاب شهردار انتخاب شخصی که ۴ سال بودجه کلانی از بیت المال در دستان او می چرخد، پیشرفت این شهر بسته به تدبیر او بوده و اقصی نقاط این شهر به سر پنجه او در جهت ویرانی یا آبادانی به رقص خواهد آمد.

٣.فرق تفکر مجلس انقلابی و جهادی با مجلس غرب‌گرا و لیبرال در این است که شما در تمامی شئون به دنبال اصلح و لایق‌ترین هستید و در این زمینه به هیچ وجه سیاست زدگی و جناح گرایی نخواهید داشت، که قطعاً انتخاب شهردار نیز از این مقوله مستثنی نخواهد بود.

۴.یقینا تصدیق می‌فرمایید که باید کسی به عنوان شهردار انتخاب شود که در این روزگار سخت و سیاه اقتصادی و معیشتی، امید از دست رفته را به دل‌های مردم باز گرداند و با خدمات جهادی و خالصانه خویش جوانان را به آینده امیدوار کرده و اجازه دهد تا نسیم ملایم و خوشبوی تغییر و اصلاح و پیشرفت و بهبود اوضاع، در جای جای این شهر وزیده شود.

۵.این شورای مکتبی و انقلابی باید با مد نظر قرار دادن تخصص و تعهد، بهترین گزینه را به عنوان شهردار منصوب نماید و راجع به این مهم گوش خویش را وقف سخنان دلسوزان جامعه نموده و بی هیچ هراس و واهمه‌ای، به سفارشات نابجا و فشارهای متنفذین ِ بی تقوا ترتیب اثر ندهد.

۶.قطعاً ورود به بازی‌های سیاسی و جناحی و تحت تأثیر دیکته‌‌های نوشته شده در لابی خانه‌های سیاسی این شهر که تحت عنوان‌های زیبا ادعای سهم خواهی دارند، استقلال و اقتدار شورای شهر را در همان گام نخست زیر سوال برده و تا ثریا این دیوار کج خواهد رفت. مطمئناً شما اجازه نخواهید داد که دیگران برای شورا تصمیم گیری نمایند که در غیر این صورت در همین آغازین روزهای فعالیت خود، بذر یاس و ناامیدی را نسبت به شورای پنجم، در دل مردم خواهید کاشت.

٧.یکی از مصادیق سعی و تلاش انقلابی به پاس اعتماد به رای پاک مردم باید در چارچوب حاکم نمودن فضای کار و تلاش در مجموعه شهرداری و شورا بجای فضای تنش و سیاسی و جناح بندی باشد چرا که خدمت به صاحبان اصلی انقلاب در سایه سار فضای سیاسی و جناحی محقق نمی‌گردد.

٨.از خدای منان خواهانم که تک تک روزهای این چهار سال را با تصمیم‌های تحول آفرین و اصلاح‌گر، ذخیره‌ی آخرتتان و مسبب دعای خیر مردم در حق شما قرارداده و شما را از شر شیطان و تبعیّت از هوا در امان بدارد، که هر کس در یکی از این دو دام افتاد، مهر مذلت بر پیشانی او خورد و نفرین مردم بدرقه راهش گشت. 

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز شهرداری اعتماد انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به پاسخ شهردار ارومیه به سوالات ۸ تن از اعضا شورای شهر در جلسه امروز و عدم اقناع ۶ نفر از اعضا، استیضاح شهردار تأیید و حداکثر تا ۱۰ روز نسبت به برگزاری جلسه استیضاح اقدام خواهد شد.

توماج وحیدافشار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: جلسه پاسخگویی شهردار ارومیه به سوالات ۸ نفر از اعضا شورای شهر برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه شهردار ارومیه به ۹ سوال مطرح شده از سوی اعضا پاسخ‌های خود را ارائه داد و به سایر سوالات مطرح شده نیز پاسخگو و نتیجه آن عدم اقناع اکثریت اعضا شورای شهر بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با نظر جمعی اعضا شورای شهر شروع روند استیضاح یا عدم استیضاح شهردار ارومیه مورد رأی‌گیری قرار گرفت که استیضاح شهردار ارومیه با ۶ رأی مثبت اعضا تأیید شد.

وحیدافشار تصریح کرد: ریاست شورای شهر حداکثر تا ۱۰ روز موظف به تعیین وقت جلسه استیضاح و رأی‌گیری در این خصوص خواهد بود.

وی تأکید کرد: چنانچه در آن جلسه ۸ نفر از اعضا شورای شهر به برکناری شهردار رأی بدهند وی برکنار و سرپرست جدید از بین پرسنل شهرداری ارومیه انتخاب خواهد شد و اگر آرا برکناری به حد نصاب لازم نرسید حسین مهدی‌زاده کماکان شهردار ارومیه خواهد ماند.

کد خبر 747012

دیگر خبرها

  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • گلایه عضو شورای اسلامی از احداث نشدن باغات بانوان در سطح شهر شیراز
  • گلایه عضو شورای اسلامی شهر شیراز از احداث نشدن باغات بانوان در سطح شهر شیراز
  • از تشکیل کمیته تا سپاه پاسداران/ نهادی مقدس با رنگ سبز و بوی انقلابی
  • عکس متفاوت از رهبر انقلاب در شیراز
  • عکس متفاوت از رهبری در شیراز را ببینید