Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه بازیکن دو رگه تیم ملی بسکتبال جزو ضعیف ترین بازیکنان المپیک توکیو لقب گرفتند.

به گزارش ایمنا، مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال با وجود انتقادهای فراوان به حضور بازیکنان ضعیف دو رگه ضعیف، اما در اقدامی که شاید بتوان نام آن را لجبازی گذاشت، سه نفر از آنها (پویان جلال‌پور، مایک رستم‌پور و آرون گرامی‌پور) را با خود به المپیک برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که انتظار می‌رفت با وجود علاقه‌ای که به این بازیکنان داشته، آنها بتوانند خودشان را نشان دهند، اما در المپیک قصه متفاوت بود. نه شاهین طبع به آنها اعتماد کرد و نه آنها توانستند در مدت زمان حضور در میدان جواب اعتماد این مربی را بدهند.

حالا براساس آمار منتشر شده این سه نفر جزو ضعیف‌ترین بازیکنان المپیک قرار گرفته‌اند. گرامی‌پور در رده آخر بازی‌ها یعنی نفر ۱۳۲ است. رستم‌پور ۱۲۹ و جلال‌پور هم در مکان ۱۲۶ ایستاده است.

به گزارش فارس، مهران شاهین طبع پیش از اعزام تیم ملی به کسانی به انتخاب دو رگه‌ها انتقاد داشتند، تاخته بود، اما آمار منتشر شده که البته جهانی است، نشان می‌دهد المپیک به این نفرات هدیه داده شده است.

در این جدول حامد حدادی با قرار گرفتن در رده ۱۵، بهنام یخچالی ۲۱ و محمد جمشیدی در رتبه ۳۶، برترین بازیکنان ایرانی هستند.

تیم ملی بسکتبال در المپیک توکیو با چک، فرانسه و آمریکا همگروه بود که با سه باخت به کار خود پایان داد.

منبع: فارس

کد خبر 512198

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال المپیک المپیک توکیو المپیک 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شاهین طبع تیم ملی دو رگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در شرایطی توانست دو گل در وقت‌های تلف شده مقابل آلومینیوم به ثمر رساند که قبل از آن در طول مسابقه و به‌ویژه نیمه اول فشار زیادی را تحمل کرد، اما عملکرد مطمئن خط دفاعی این تیم و نمایشی که فریبرز گرامی را داشت، اجازه نداد تا دروازه پیام پارسا باز شود.

این مدافع که در نقل و انتقالات زمستانی به ذوب اضافه شد، در تقابل با آلومینیوم بارها در نبردهای هوایی موفق بود و در بازی‌سازی از عقب زمین موثر کار کرد و موقعیت منجر به گل اول تیمش هم روی پاس بلند او شکل گرفت تا عملکردش به چشم بیاید.

گرامی که در هوادار تهران روزهای خوبی را سپری کرده بود، در شرایطی به ذوب‌آهن اضافه شد که این تیم با مشکل جدی در خط دفاعی به دلیل مصدومیت نادر محمدی و آرش قادری مواجه بود، ولی حضورش کاری کرد تا سبزپوشان در این پست مشکل جدی پیدا نکنند.

ذوب‌آهن در شرایطی توانست در ورزشگاه فولادشهر مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی برسد که حدود 12 ماه در این استادیوم به برتری دست پیدا نکرده بود، اما توانست به این روند پایان بدهد و در فاز دفاعی هم مطمئن ظاهر شود.

دیگر خبرها

  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر المپیک پاریس
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • تاریخ‌سازی الفتی با گرفتن سهمیه المپیک ژیمناستیک
  • مورایس: بین ۲ نیمه یک بطری جادو میان بازیکنان تقسیم کردیم!
  • پیام احساسی کامران قاسم‌پور برای خداحافظی آقای عضله / کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • محبوب‌ترین وام میان خانوارها
  • برنامه محبوب در ایران فیلتر شد!