Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@19:05:07 GMT

انتشار سریال «خاتون» از دوشنبه هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۰۶۵۰

انتشار سریال «خاتون» از دوشنبه هفته آینده

پوستر رسمی سریال «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده منتشر شد. این سریال از دوشنبه هفته آینده، ۱۸ مردادماه منتشر می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی نماوا، سریال تاریخی خاتون به کارگردانی تینا پاکروان از دوشنبه هفته آینده منتشر می‌شود. نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، مهران مدیری، میرسعید مولویان، ستاره پسیانی، فرخ نعمتی، بهناز جعفری، رضا بهبودی، بابک حمیدیان، شاهرخ فروتنیان، مهران غفوریان، مهتاب ثروتی، مهدی قربانی، عاطفه رضوی، پیام دهکردی و آیدا ماهیانی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال هنرنمایی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پلتفرم نمایش دهنده این سریال از پوستر رسمی آن رونمایی کرد.

دیگر عوامل «خاتون» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، موسیقی: کیهان کلهر، تدوین: محمد نجاریان، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح لباس: سارا سمیعی، طراح گریم: بابک اسکندری، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، صدابردار: مهران ملکوتی، طراح جلوه‌های بصری: فرید ناظر فصیحی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: مجتبی وحیدی.

«خاتون» روایت داستانی-تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

کد خبر 512201

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فیلم شبکه نمایش خانگی سریال خاتون دانلود سریال خاتون بازیگران سریال خاتون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!