Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی قبادی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان با اشاره به اینکه تمامی کارکنان آرامستان و غسال‌ها اسفندماه سال گذشته دُز اول و در فروردین ماه نیز دُز دوم واکسن را تزریق کردند، گفت: خوشبختانه هیچ یک از عوامل پس از تزریق دچار مشکل خاصی نشدند و مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی کارکنان و غسال‌ها در آرامستان رعایت می‌شود، اضافه کرد: پس از تزریق واکسن، غسال‌ها با مشکل خاصی مواجه نشدند و همانند قبل با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها در حال خدمت‌رسانی هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان ادامه داد: با توجه به ورود به پیک پنجم کرونا سم پاشی محوطه و آمبولانس‌ها به‌صورت روزانه انجام می‌شود و غسال‌ها نیز ملزم به رعایت بهداشت شخصی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هستند تا سلامت خود و خانواده هایشان به خطر نیفتند.

قبادی با بیان اینکه تمامی موارد لازم به غسال‌ها گوشزد شده است، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد روزانه متوفیان نسبت به هفته‌های قبل بیشتر شده است، اما هیچ‌گونه مشکلی در آرامستان وجود ندارد و کارکنان توان این را دارند که این شرایط بحرانی را کنترل کنند و ساعات کاری را نیز اضافه کرده‌ایم.
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا اوقاف و امور خیریه غسال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها

آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت: نقل است که روزی بنده خدایی برای تزریق پنسیلین رفته بود به درمانگاهی. پرستار تزریق کننده از او پرسید: «تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟» و او جواب داد: «بله» و پس از این پاسخ تزریق انجام شد و به فاصله کوتاهی بیمار تشنج کرد!   سریعا اقدامات پزشکی برای بهبود انجام شد و وقتی بیمار سر حال شد، پرستار پرسید: «مگر نگفتی پنیسیلین زدم؟» بیمار گفت: «بله، اونبار هم که زدم همین حالت رخ داد!»   حجاب حکم خداست، اما احتمالا از توحید جایگاه بالاتری ندارد، خدا به موسی برای دعوت به توحید دستور به سخن نیکو داد. گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز در تخلفات مالی کارگزاران، گزارش های متعددی از تساهل علی علیه السلام در برخورد با مسلمین در تاریخ وجود دارد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ون‌ها و زن‌ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست! حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

دیگر خبرها

  • تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان
  • کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها به سبک قدیم!
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم