Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:52:42 GMT

طاهری: حیف از قرچک که دیگر تیم فوتسال ندارد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۰۷۰۲

طاهری: حیف از قرچک که دیگر تیم فوتسال ندارد

کاپیتان فصل گذشته تیم فوتسال شهید منصوری قرچک به فروش امتیاز این تیم واکنش نشان داد.

محمد طاهری کاپیتان تیم فوتسال منصوری قرچک در گفت‌وگو با ایسنا با ابراز ناراحتی از فروش امتیاز این تیم به مشهد گفت: حیف از قرچک که با این پتانسیل دیگر تیمی در فوتسال ندارد. متاسفانه عدم حمایت لازم از این تیم و نداشتن اسپانسر باعث شد تا این اتفاق بیفتد و برای هیچ‌کس هم مهم نبود که این سرمایه انسانی در قرچک چه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرچک در سال های اخیر چهره ای چون مجتبی نصیری نیا، امین مجیدی پور،محمد گرواند، مسعود محمدی و ... را به تیم ملی داده و بازیکنان بزرگی هم در این شهر بازی کرده‌اند و حیف است که این پتانسیل از بین برود.

طاهری با بیان اینکه منتظر بودیم تا تیمی قدرتمند برای فصل جدید روانه لیگ برتر شود، تاکید کرد: بازیکنان منتظر بودند و انگیزه بالایی داشتند که تیمی خوب روانه این فصل شود اما خبر فروش امتیاز تیم همه را شوکه کرد. متاسفانه سنگ اندازی ها باعث شد تا اتفاق خوبی برای تیم نیفتد.

کاپیتان فصل گذشته منصوری قرچک در مورد وضعیت خود گفت: منتظر تیم منصوری بودم اما حالا شرایطم مشخص نیست و باید ببینم چه پیشنهاداتی می رسد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد طاهری فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان باعث صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد تا مجوز صعود به جام جهانی ازبکستان را کسب کند.

پایگاه فیفا با تمجید از عملکرد این تیم به گل زیبای اصغر حسن زاده از روی نقطه پنالتی پرداخت.

در این گزارش عنوان شده است: "ایران با نتیجه ۶ بر یک جمهوری قرقیزستان را شکست داد و به ازبکستان ۲۰۲۴ رسید و علی اصغر حسن زاده و مهدی کریمی خیره کننده بودند.

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال رسید. علی اصغر حسن زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد، گلزنی کرد و دو پاس گل داد. همچنین مهدی کریمی دو گل زد و بهروز عظیمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی دیگر گل‌های شاگردان وحید شمسایی را به ثمر رساندند.

حسن زاده در گفتگو با سایت فیفا گفت. صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اولین هدف ما از شرکت در جام ملت‌های آسیایی فوتسال آسیا بود. اکنون هدف ما در ازبکستان این است که مانند دو جام جهانی قبلی که یک بار سوم شدیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران را کسب کنیم و در جام جهانی آینده شگفتی بزرگی باشیم. "

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است