Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره وقف چشمه از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از اوایل مهرماه ۱۳۹۹ در هشت بخش و ۲۷ رشته آغاز به کار کرد.

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره تا عید سعید فطر عنوان شده بود.

چهار هزار و ۸۹۹ اثر به دبیرخانه مرکزی هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری ارسال شد که ۲۰۰ نفر به عنوان برگزیدگان این جشنواره انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحاق آقایی از هنرمندان توانمند استان کهگیلویه و بویراحمد که در جشنواره‌های ملی و بین المللی عکس فردی شناخته شده است توانست در این جشنواره در بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای جایگاه نخست را کسب نماید.

آقایی از هنرمندان فعال در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است.

کد خبر 5273578

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد عکاسی وقف ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه گرگان محرم 1400 خطبه های نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل ایلام عکس استانها واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه

در این مسابقه سالانه که در ۱۰ بخش رنگی، تک رنگ، منظره، سفری، چیدمان، دنیای حیوانات، زندگی روزمره، هنر بیجان، ریزنگار، قدرت و در سه رده سنی برگزار می‌شود، زهرا عطاریانی در رده سنی ۱۰ تا ۱۳ سال و در دو بخش منظره و زندگی روزمره در این نمایشگاه پذیرفته شده است.

امسال عکس‌های پذیرفته شده این نمایشگاه از میان ۱۶ هزار و ۱۷۱ عکس دریافتی از ۵ هزار و ۶۷۱ عکاس از ۴۳ کشور جهان انتخاب شده که ابتدا در شهر مسکو و سپس در چند شهر بزرگ از جمله سن پترزبورگ به نمایش عمومی درخواهد آمد. این نهمین موفقیت بین المللی این هنرآموز نوجوان ایرانی است.

علاقه‌مندان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عکس‌های منتخب از تاریخ ۲۶ تیرماه جاری به پایگاه اطلاع رسانی مسابقه به نشانی www.noframes.photos.ru مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی