Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@23:29:12 GMT

فقط 60 ثانیه برای نجات جانتان فرصت دارید!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۰۹۴۹

فقط 60 ثانیه برای نجات جانتان فرصت دارید!

آفتاب‌‌نیوز :

هنوز در خصوص میزان کشندگی بالای آن توافق نظر چندانی وجود ندارد، اما آنچه مسلم است اگر میزان کشندگی این سویه بیشتر نباشد، حداقل همپای سویه های قبلی قدرت کشندگی دارد.

اما آنچه این سویه جدید را متمایز کرده و خطرات آن را بیشتر کرده قدرت سرایت بالای آن است، بطوری که در منابع مختلف قدرت سرایت این سویه جدید 60 برابر سویه های قبلی کرونا عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته مسئولان بهداشتی این سویه جدید تنها ظرف یک دقیقه می تواند منتقل شده و اطرافیان بیمار کرونایی را در صورت نداشتن ماسک مبتلا کند.

این قدرت سرایت قطعا می تواند مبتلایان بسیاری به دنبال داشته باشد و با افزایش مبتلایان آمار مرگ و میر ناشی از کرونا هم افزایش پیدا خواهد کرد.

دکتر سارا شاه آبادی معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شروع موج جدید کرونا در استان گفت: غالب این موج متاسفانه از نوع "دلتا" است که سویه جدید کرونا محسوب می شود.

وی افزود: متاسفانه این سویه جدید از قدرت سرایت بالایی برخوردار است و می تواند ظرف یک دقیقه از فرد بیمار به افراد دیگر منتقل شود.

شاه آبادی گفت: اگر یک فرد بدون ماسک با فرد مبتلا به کرونای "دلتا" که او هم ماسک نداشته باشد مواجه شود، ظرف 60 ثانیه مبتلا خواهد شد.

وی افزود: این قدرت سرایت بالا حقیقتا نگران کننده است و می تواند ما را با افزایش چشمگیر مبتلایان و بستری ها و به تبع آن فوتی های کرونا مواجه کند.

شاه آبادی در خصوص علائم این سویه جدید گفت: علائم کرونای "دلتا" مانند سویه های قبلی است، با این تفاوت که سردرد، تب و آبریزش بینی سه علامت شاخص آن محسوب می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: نکته جدیدی که در سویه "دلتا" متوجه شده ایم این است که احتمال درگیری ریوی بدون علامت وجود دارد و متاسفانه بیمارانی داشته ایم که علامتی نداشته اما ریه آنها تا حد زیادی درگیر شده و متاسفانه زمانی که اقدام کرده اند برای نجات جانشان دیر شده بود.

وی افزود: بنابراین افراد باید هرچه می توانند در خصوص پیشگیری از ابتلا به این سویه جدید تلاش کنند و مهمترین راه آن استفاده از ماسک است.

معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه تاکید کرد: همه افراد باید با مشاهده علائم سرماخوردگی حتما خود را قرنطینه کنند و در این شرایط باید تست کرونا بدهند.

وی افزود: توصیه می شود این افراد اگر تست شان منفی شد اما همچنان علائم داشتند، در قرنطینه بمانند، چرا که احتمال 30 درصد خطا در جواب تست های PCR وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دلتا ویروس شیوع کرونا سویه جدید قدرت سرایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!

پیام‌هایی که از رویا‌های خود دریافت می‌کنیم. نماد‌ها یا کهن الگو‌های اولیه که از اجدادمان به ما منتقل شده‌اند، ما را از آنچه برای هر یک از ما منحصر به فرد، معتبر و مقدس است، آگاه می‌سازند. وقتی به این پیام‌ها توجه می‌کنیم، مسیر تکامل روح خود را دنبال می‌کنیم.

ممکن است از انجام تست‌های شخصیتی خود در سایت‌های مختلف خسته شده باشید. ممکن است فکر کنید که این فقط یکی دیگر از موارد است که فقط وقت شما را تلف می‌کند و چیزی را آشکار نمی‌کند. خوب، شما نمی‌توانید بیش از این اشتباه کنید! تست شخصیت با کلید ناخودآگاه سوالات بسیار هدفمندی می‌پرسد و از این رو، از اینکه متوجه شوید نتایج چقدر دقیق هستند شگفت زده خواهید شد!

شما از دیدن دقت این تست متحیر خواهید شد. این به این دلیل است که این تست تصویری، تست شخصیت با کلید، از شما سوالات خاصی در مورد ضمیر ناخودآگاه شما می‌پرسد و در نتیجه نتایج به طرز شگفت آوری صحیح است. این چیزی است که دکتر ابیگیل برنر در مورد این مفهوم در Psychology Today می‌نویسد:

ناخودآگاه به عنوان منبع خلاقیت، شهود، الهام، شناخت درونی، به هم پیوستگی و روشنگری معنوی شناخته می‌شود. در این قلمرو، واقعیت تغییر می‌کند و گسترش می‌یابد. ماتریسی ایجاد می‌کند که بسیار کشسان‌تر و چند بعدی‌تر از آن چیزی است که ذهن خودآگاه آن را درک می‌کند.

پیام‌هایی که از رویا‌های خود دریافت می‌کنیم. نماد‌ها یا کهن الگو‌های اولیه که از اجدادمان به ما منتقل شده‌اند، ما را از آنچه برای هر یک از ما منحصر به فرد، معتبر و مقدس است، آگاه می‌سازند. وقتی به این پیام‌ها توجه می‌کنیم، مسیر تکامل روح خود را دنبال می‌کنیم.

این نماد‌ها و کهن الگو‌ها عناصر اساسی ناخودآگاه جمعی هستند. دستگاه ساختاری درون روانی جهانی که برای انسان ذاتی است. آنچه در اینجا بسیار ناراحت کننده است، این است که کلمات برای برقراری ارتباط یا انتقال پیام ضروری نیستند. گاهی تصویر، اندیشه، مفهوم یا ایده کامل را بدون استفاده از کلمات برای توصیف آن، منتقل می‌کند. ضرب المثل یک عکس ارزش هزار کلمه دارد.

بنابراین، این تست شخصیت با کلید، را انجام دهید و ببینید نتایج چقدر دقیق هستند. شما فقط باید از بین ۶ نوع کلیدی که در تصویر داده شده است یک کلید را انتخاب کنید و ما دقیق‌ترین نتایج را در مورد ویژگی‌های شخصیتی پنهان شما ارائه خواهیم داد.

نتایج تست شخصیت با کلید:

اگر کلید نوع ۱ را انتخاب کنید

شما ساده‌ترین و رایج‌ترین کلید را انتخاب کردید. بدون هر گونه تزئینات فانتزی. اما با وجود ظاهر ساده، بسیار کاربردی و در باز کردن قفل درب‌ها بسیار موثر است. شما منطقی، متفکر، بسیار تحلیل گر، مصمم و قوی هستید. شما فردی عملی هستید و در زندگی بیشتر به دنبال سودمندی هستید تا چیز‌های فانتزی. با این حال، یک جنبه آسیب پذیر و شکننده در شخصیت شما وجود دارد که هر از گاهی آشکار می‌شود.

اگر کلید نوع ۲ را انتخاب کنید

شما کلیدی را انتخاب کرده اید که نشان دهنده شخصیت بسیار قابل اعتماد است. این کلید می‌تواند تمام در‌های یک قلعه جادویی را باز کند. انتخاب این کلید به این معنی است که شما فردی قوی و کاریزماتیک، مبتکر و سرشار از انرژی خلاق هستید. شما نظرات خود را صریح بیان می‌کنید. معمولاً به آنچه آرزو دارید می‌رسید. شما از این که در دام وعده‌ها گرفتار شده اید امتناع می‌کنید. آزادی خود را بالاتر از هر چیز دیگری ارزش می‌گذارید. یک روح آزاد دارید و بزرگترین قدرت شما مستقل بودن است.

اگر کلید نوع ۳ را انتخاب کنید.

شما یک کلید غیر معمول را انتخاب کرده اید که ساختار کمیاب دارد. این نشان می‌دهد که شما فردی با اعتماد به نفس با خودباوری بالا هستید. در غیر این صورت چرا به سمت چنین کلید عجیب و غریبی کشیده می‌شوید؟ برش‌های گزنده کلید دشوار است، که باعث می‌شود فرد مطمئن نباشد که آیا می‌تواند قفل خاصی را باز کند یا خیر. فردی مصمم هستید و همیشه ایده‌های جالبی به ذهنتان خطور می‌کند. شما منحصربه‌فرد هستید و از بقیه متمایز هستید. جسور هستید و هرگز از بیان نظرات خود نمی‌ترسید. همیشه منتظر یک چالش جدید هستید و آنها را بدون دوبار فکر کردن می‌پذیرید. شما کنترل ثابتی بر زندگی خود دارید و برای همیشه آماده شروع یک ماجراجویی تازه هستید.

اگر کلید نوع ۴ را انتخاب کنید

شما کلیدی را انتخاب کرده اید که شبیه یک برگ شبدر چهار لبه است. آیا به آن توجه کردید؟ انتخاب شما نشان می‌دهد که شما فردی خوش برخورد، آفتابی، مثبت اندیش و راحت هستید. شما همیشه به جنبه روشن چیز‌ها نگاه می‌کنید و جهان را با نگرش “همیشه نیمه پر لیوان” می‌بینید. با این حال، مراقب افرادی باشید که سعی می‌کنند از روحیه خوش بینانه شما سوء استفاده کنند. شما همچنین باید مراقب نگرش راحت خود باشید، زیرا گاهی اوقات شما را پرت و پرت می‌کند؛ و ممکن است بدون اینکه متوجه شوید شما را دچار مشکل کند.

اگر کلید نوع ۵ را انتخاب کنید

کلیدی که انتخاب کرده اید پر از تزئینات پیچیده است. بسیار شبیه به آنچه در افسانه‌ها و دنیا‌های تخیلی می‌بینید. این نشان می‌دهد که شما خلاق هستید و تخیل روشنی دارید. شما یک رویاپرداز با اصالت ودارای شخصیت منحصر به فرد هستید. جنبه منفی این موضوع این است که شما چیز‌ها را شخصی می‌گیرید؛ و گاهی اوقات، منحصربه‌فرد بودن شما به خوبی پذیرفته نمی‌شود. باعث می‌شود احساس کنید کنار گذاشته شده‌اید و دچار سوءتفاهم شده‌اید.

اگر کلید نوع ۶ را انتخاب کنید

شما کلید معمولی و کلاسیک را انتخاب کرده اید. انتخاب شما نشان می‌دهد که شما فردی منطقی هستید. زیرا کلید می‌تواند انواع مختلف در‌ها را باز کند. این نشان می‌دهد که شما قضاوت درست و حس خوبی دارید. شما قدرت تمرکز شگفت انگیزی دارید. با این حال، برای شما بسیار دشوار است که فراتر از منطقه راحتی خود را کشف کنید. شما ترجیح می‌دهید مسیر سنتی را انتخاب کنید. شما فردی فوق العاده وفادار هستید و از اطرافیان خود انتظار وفاداری مشابهی دارید.

منبع: خبرنامه

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • ناسا یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک را در فضا کشف کرد
  • هوش مصنوعی سرآمد علم های روز است / گستردگی این علم از مباحث دفاعی تا زمینه های کشاورزی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا