Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@15:22:19 GMT

کمبود تخت در بيمارستان هاي لوئيزيانا

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۰۹۵۷

خبرگزاری آریا- بیمارستان‌های ایالت لوئیزیانا با کمبود تخت روبرو شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سی ان ان، به علت افزایش مبتلایان به ویروس کرونا بیمارستان‌های ایالت لوئیزیانا با کمبود تخت روبرو شدند.
شبکه تلویزیونی سی ان ان پس از اعلام این خبر، با خانم «کاترین ایوی شرمن» پرستار بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستانی در ایالت تنسی درباره وضعیت روحی روانی پرستاران با توجه به شیوع مجدد کرونا، گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاترین ایوی شرمن درباره تجربه خود از فعالیت پرستاری در دوران شیوع کرونا گفت: وضعیت کنونی بدتر است، چون بیماران جوان‌تر هستند، این دفعه بیماران جوان‌تر هستند. وضعیت از این جهت بدتر است که (وقتی مقایسه می‌کنیم می‌بینیم) اوضاع بهتر شده بود. ما برای مدت کوتاهی امیدوار شده بودیم و اوضاع داشت بهتر می‌شد. پرستارانی مثل من که در این دوران حرفه پرستاری خود را شروع کردند، با فروکش کردن بیماری تازه متوجه شده بودند که پرستاری در وضعیت عادی چگونه است! مجددا شاهدیم که شمار مبتلایان افزایش یافته، بخش مراقبت‌های ویژه مجددا فعال شده ودستگاه‌های تنفس مصنوعی هم مجددا شروع به کار کرده اند. انگار که داشتیم از میدان جنگ خارج می‌شدیم، اما مجددا به ما گفته شد که باید (به میدان جنگ) بازگردید! این باعث می‌شود که شما ضعیف شوید.
شرمن در پاسخ این سئوال که پرستاران قهرمانان این نبرد هستند. کاخ سفید پس از آنکه کارکنان فدرال را ملزم به تزریق واکسن کرد، جفری زینتس هماهنگ کننده ستاد کرونا در کاخ سفید گفت: ما در بخش خصوصی شاهدیم که شرکت‌های بیشتر و بیشتری سیستم‌هایی را طراحی می‌کنند که از سیستم‌های دولت الگو برداری شده است یا اینکه کارکنان خود را ملزم به واکسیناسیون می‌کنند. ما در دانشگاه‌ها و نظام درمانی شاهد این مسئله هستیم. الزام افراد به واکسیناسیون برای بازگشت به محل کار و مدارس روندی افزایشی دارد.
مجری سی ان ان گفت: در جا‌هایی که واکسن اجباری نیست، ماسک زدن اجباری است. دانشگاه سیراکیوز، دانشگاه ایالتی اوهایو و دانشگاه تنسی، ماسک زدن در فضای بسته را اجباری کردند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای تارگت و کولز هم ماسک زدن برای کارکنان فروشگاه در اماکن پر مخاطره را اجباری کردند. درشرکت هوم دیپو هم کلیه پیمانکاران و فروشندگان ملزم به ماسک زدن هستند.
عفونت با ویروس کرونا یا کووید-19، برای نخستین بار در اواخر سال 2019 در چین گزارش شد و به سرعت شیوع یافت و موارد ابتلا به آن افزایش یافت. با گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، موارد ابتلا به عفونت با ویروس کرونا در اکثر کشور‌های جهان مشاهده شد و به همین خاطر سازمان بهداشت جهانی در مارس سال 2020 پاندمی (همه گیری) این ویروس را اعلام کرد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمارستان لوئیزیانا ماسک زدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان

نگاه راد دختر سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش خبر از بستری شدن پدرش داده بود، درباره وضعیت این هنرمند گفت: پدرم هنوز تحت درمان است و همچنان در بیمارستان به سر می‌برد. او چندی پیش دچار شکستگی استخوان لگن شد و به همین دلیل به بیمارستان انتقال یافت. چندین جراحی روی او انجام شده، اما هنوز بهبود کامل پیدا نکرده است.

وی افزود: پدرم همزمان در حال انجام فیزیوتراپی و تحت درمان است و پزشکان هنوز زمان مرخصی پدرم را اعلام نکرده‌اند و باید تحت درمان باشد.

سعید راد بازیگر باسابقه سینمای ایران در بیش از پنج دهه نقش آفرینی، در فیلم‌های شاخصی حضور داشته و از «تنگنا» و «عقاب‌ها» تا «دوئل» و «چ» بر پرده نقره‌ای خاطره‌سازی کرده است.

منبع: ایرنا

tags # بازیگران سینما و تلویزیون ایران سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت هنرمند پرسولیسی که در بیمارستان بستری شد
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان
  • کمبود پزشک طب اورژانس در بیمارستان فردوس
  • روایت دبیرکل پزشکان بدون مرز از وضعیت در غزه
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • بانوی مرگ مغزی درگزی جان یک نفر را نجات داد
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان
  • واکنش تند پدر پیوند کبد به بازنشستگی اجباری دکتر ملک زاده؛ قدر زر زرگر شناسد
  • نامه پدر پیوند کبد ایران بعد از بازنشستگی اجباری دکتر ملک زاده
  • نامه پدر پیوندکبد ایران به وزیر بهداشت دولت هاشمی بعد از بازنشستگی اجباری/شما به صندلی استادممتازی دانشگاه تهران نیاز نداشتید،آن صتدلی نیازمند شما بود