Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیمون مارتیروسیان، وزنه بردار سرشناس ارمنی است. 

مارتیروسیان وزنه بردار 24 ساله ای است که در همین سن کم، او افتخارات بسیاری به دست آورده است. او مدال طلای المپیک ریو و دو مدال طلا در 2018 و 2019 جهانی در کارنامه دارد. مارتیروسیان دیروز در جریان رقابت های 109- کیلوگرم المپیک، در یک ضرب، اول شد، ولی در دو ضرب رقابت را به رقیب ازبک واگذار کرد تا برای دومین المپیک پیاپی، به مقام دوم بسنده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس و به کمک همکار افتخاری‌مان، یدالله محمدی، و از طریق مدیربرنامه‌های ایرانی مارتیروسیان، با او مصاحبه ای اختصاصی ترتیب دادیم که می خوانید: 

هدف اصلی شما از حضور در توکیو چه بود؟

هدفم از حضور در توکیو تنها کسب بهترین مدال یعنی طلا بود و هیچوقت به مدال نقره ذهنم خطور نمی کرد که روزی به راحتی جای طلا را با نقره عوض کنم اما بالاخره به نوعی یک اشتباه و تصمیم نادرست موجب شد تا به نقره قناعت کنم هر چند که وزنه بردار ازبک یکی از لایق ترین و آماده ترین وزنه برداران حال حاضر این دسته در دنیا است.

خوشبختانه شرایط رکوردی وزنی که در آن بودم بسیار عالی بود و اکثر ورزشکاران از آمادگی بالا و کیفیت خوب برخوردار بودند و در مهار وزنه هایی که توسط کادرفنی برای آنها انتخاب می شد بسیار موفق بودند. 

چطور شد که برتری در یک ضرب را از دست دادید؟

من پیش از المپیک هیچ وقت فکر نمی کردم که نتوانم طلا بگیرم اما متاسفانه در برخی مواقع اتفاقات غیر مترقبه و پیش بینی نشده رخ می دهد. بالاخره آوردگاه المپیک همین است و خیلی مواقع و در لحظه ورزشکاران شایسته دچار اشتباه می شوند و همین امر باعث می شود دچار لغزش و خیلی مفت و مجانی مدال طلا را از دست بدهند. یک لحظه اشتباه موجب از دست دادن بهترین مدال و همچنین حسرت خوردن است.

ثبت رکورد یک ضرب المپیک چطور بود؟

از اینکه موفق شدم رکورد یک‌ضرب المپیک را به نام خودم ثبت کنم بسیار خوشحالم و به خوبی مطلعم در کشورم و علاقه مندان به ورزش وزنه برداری از این بابت خرسند هستند و خود من هم از این اتفاق بسیار خوشحالم تا دل مردم را شاد کنم.

نظرتان در مورد رقیب ایرانی‌تان در رقابت های دیروز، علی هاشمی، چیست؟

علی هاشمی هم از وزنه برداران خیلی خوب است هر چند که نمی دانم اسمش را چه چیزی بگذارم اما هر چه بود یک اشتباه یا تصمیم غلط باعث شد به مدال نرسد. برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در مسابقات اخیر جهانی آماده تر از المپیک او را در مسابقات و پولاد سرد ببینم.

المپیک بدون تماشاگر چه حس و حالی دارد؟

ورزش بدون تماشاگران اصلا قابل تصور نیست و هیچوقت تصور نمی کردم که این اتفاق رخ دهد. نبود تماشاگران مانند انجام تمرین در سالن خاصی از نفر است. تفاوت مسابقه و تمرین در تماشاچی داشتن است. جای تماشاگران واقعا خالی بود آن هم کشورهایی که تماشاگران پرشوری دارند مانند ارمنستان و ایران خیلی خالی بود تا شور هیجان به ورزشکاران کشورشان بدهند. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری برود تا بار دیگر شاهد حضور تماشاگران در سالن های ورزشی  باشیم تا ما هم از حضور آنها انگیزه مضاعف بگیریم.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: بعد از استراماچونی استقلال را به من دادند، قبول نکردم؛ هشدار داده بودم استراماچونی ایرانی نیست! اصغر شرفی: المپیک را با سفر توریستی اشتباه گرفتند / به زور قهوه و چای که نمی شود در المپیک مدال گرفت! پیروزی حسن یزدانی مقابل استفان رایشموت در مرحله یک چهارم نهایی کشتی آزاد المپیک توکیو / فیلم واکنش رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا به شایعه دوپینگ قهرمان دوی 100 متر در المپیک توکیو تعجب قهرمان دو 400 متر با مانع المپیک توکیو از شکستن رکورد جهان و المپیک / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یک ضرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند

نماینده تیراندازی کشورمان در تیر حذفی مسابقات تراپ قطر در جایگاه هفتم ایستاد و از صعود به فینال بازماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی؛ در پایان دور مقدماتی تراپ مردان در مسابقات جهانی انتخابی المپیک که با حضور 140 ورزشکار در دوحه قطر برگزار شد، محمد بیرانوند به همراه 11 تیرانداز دیگر با ثبت امتیاز 121 در رده پنجم مشترک ایستاد و راهی مرحله «تیر حذفی» شد تا در نهایت دو تیرانداز راهی مرحله پایانی شوند.

بیرانوند در جریان تیر حذفی پس از حذف 8 ورزشکار رقیب از جمله «جیووانی پلیللو » دارنده 4 مدال المپیک، ماسیمو فابریزی برنده مدال نقره المپیک لندن، «متیو کرود - هولی» دارنده مدال برنز المپیک توکیو و پنج تیرانداز در آخرین مرحله با «تیرحذفی» در جایگاه هفتم ایستاد و با وجود عملکرد قابل قبول در این مسابقات از صعود به فینال باز ماند.

در بخش بانوان نیز مرضیه پرورش‌نیا با 114 امتیاز هجدهم شد و شیوا فرح‌پور امتیاز 107 را ثبت کرد.

هدایت تیم ملی تراپ کشورمان را نریمان نیکخو بر عهده دارد و احمدرضا هامونی حقیقت نیز سرپرست تیم اعزامی کشورمان به قطر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • اکران «اینترستلار» ایتالیایی در سن سیرو
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • بارسلونا گل نامرئی زد؛ رئال مادرید، قهرمان روی کاغذ!
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)