Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۳۳ نفر در بهار سال جاری بر اثر گازگرفتگی به کام مرگ فرو رفتند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ بنا بر آمارهای سازمان پزشکی قانونی کشور، در سه ماه نخست سال جاری، 133 نفر در کشور بر اثر گازگرفتگی به کام مرگ فرو رفتند.

این تعداد، 99 نفر مرد و مابقی (34 نفر) زن بودند.

بنا بر این آمار، بیشترین فوتی‌های ناشی از گازگرفتگی در بهار سال جاری به ترتیب در استان‌های تهران با 29، آذربایجان شرقی با 13 و خراسان رضوی با 11 فوتی به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه این است که در استان‌های یزد، هرمزگان، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین و خراسان شمالی هیچ فوتی بر اثر گازگرفتگی در سه ماه نخست سال جاری به ثبت نرسیده است.

نزاع، 162 هزار نفر را در بهار 1400 روانه پزشکی قانونی کرد/تهران در صدر + جدولافزایش 18 درصدی تلفات حوادث رانندگی با فوت 4130 نفر در بهار 1400+ جدول

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پزشکی قانونی اورژانس آتش نشانی حوادث پزشکی قانونی اورژانس آتش نشانی حوادث سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری

سرپرست گمرکات استان ایلام گفت: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی گمرکات استان ایلام، سهراب کمری اظهار کرد: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

وی افزود: این میزان کالا ارزشی بالغ بر ۹۲ میلیون و۳۲۰ هزار دلار داشته است.

سرپرست گمرکات استان ایلام ادامه داد: بیشتر کالاهای صادراتی از مرز مهران از جمله انواع محصولات کشاورزی، محصولات پتروشیمی، تجهیزات نیروگاهی، مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک، مصنوعات فلزی و پلاستیکی است.

کمری اضافه کرد: تعداد پروانه‌های خروج موقت صادرشده در این مدت رشد ۵۶۵ درصدی داشته است.

وی با اشاره به آمار تردد مسافر از مبادی ورودی و خروجی مرز مهران در فروردین گفت تشریفات گمرکی کالاهای به همراه بیش از ۳۶۰ هزار نفر مسافر در کمترین زمان توسط کارکنان گمرک ایلام در این بازه انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 747715

دیگر خبرها

  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت