Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@00:31:51 GMT

انتشار نخستین شماره نشریه دانشجویی «فیشر»

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۱۰۵۱

انتشار نخستین شماره نشریه دانشجویی «فیشر»

انجمن علمی دانشجویی آمار دانشگاه جهرم نخستین شماره نشریه خود با عنوان «فیشر» را منتشر کرد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، گرایش های آمار در کارشناسی ارشد، گذری بر زندگی جواد بهبودیان، آشنایی با آینده پژوهی، مصاحبه با فردین ملک محمدی، شعر آماری و معرفی کتاب، عناوین مطالبی است که در نخستین شماره این نشریه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سخن سردبیر این نشریه آمده است: «... رونالد فیشر یکی از تاثیرگذارترین دانشمندان قرن بیستم بود که در راه پیشرفت علم آمار زحمات بسیاری کشید و افتخارات فراوانی به دست آورد، به طوری که امروزه بسیاری از آماردانان، او را پدر علم آمار می‌دانند. ... نشریه فیشر اولین فعالیت خود را در سال 1390 آغاز و بعد از انتشار چند شماره از این نشریه فعالیت خود را متوقف کرد. ضمن سپاس از دوستان در انتشار شماره‌های قبل نشریه فیشر، به امید حفظ پیوستگی و تداوم در انتشار شماره‌های متوالی این نشریه، انتشار آن را مجددا از شماره یک آغاز کرده‌ایم. ...»

نشریه «فیشر» به سردبیری حسین آخوندی منتشر می‌شود. 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نشریات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد

علی سرگزی  اظهار کرد: نخستین دوره «المپیاد ملی آموزش هنر» در بخش‌های آزاد هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی آغاز بکار کرده و هدف از این المپیاد، کشف استعدادهای هنری بویژه در میان نوجوانان و جوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنر است.

وی با بیان اینکه، این المپیاد در ۲ بخش در نظر گرفته شده، افزود: بخش اول آموزشگاه آزاد هنری شامل گروه هنرهای تجسمی (گرافیک نقاشی و طراحی)، هنرهای نمایشی _ موسیقی (موسیقی ایرانی و موسیقی جهانی) و خوشنویسی (نستعلیق – شکسته نستعلیق) است و همچنین، بخش دوم هنرستان‌ها هستند که شامل رشته‌های نوازندگی ساز ایرانی، نوازندگی ساز جهانی، گرافیک و نقاشی، پویا نمایی، سینما و نمایش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مخاطبان المپیاد، هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، ادامه داد: مهلت ثبت نام و بارگذاری آثار تا تاریخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ خواهد بود و لازم است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://olympiart.ir/wp-content/ShivehNameh-olympiad.pdfا مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شیائومی آپدیت HyperOS را برای سری ردمی نوت ۱۳، 5G منتشر کرد
  • انتشار قطعه تصویری «بزن سر دیو» توسط هیأت‌ دانشجویی اصحاب الحسین(ع) دانشگاه تهران
  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • انتشار شماره پنجم سمرقند با ویژه‌نامه تاریخ و فرهنگ «بخارا»
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک که از او منتشر شد ؛ نه بابا من نیستم (عکس)
  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد