Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@13:09:41 GMT

تیم خانه بسکتبال زنجان به لیگ دسته یک صعود کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۱۰۵۸

تیم خانه بسکتبال زنجان به لیگ دسته یک صعود کرد

غفار امانی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تیم زنجان به عنوان تیم چهارم "گروه الف" در آخرین بازی خود در مقابل تیم کرمانشاه از "گروه ب" این مسابقات قرار گرفت و توانست به صورت مستقیم به لیگ دسته یک صعود کند.

وی اظهار داشت: امسال مسابقات بسکتبال لیگ دسته ۲ مردان بزرگسال باشگاه های ایران با شرکت ۳۱ تیم از استان های مختلف در قالب گروه های برگزار شد و تیم زنجان که از بازیکنان جوان و مستعد بهره می برد توانست به موفقیت خوبی دست یابد که این قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه بسکتبال زنجان در دیدار پایانی شگفتی ساز شد

 سرمربی تیم خانه بسکتبال زنجان نیز گفت: تیم خانه بسکتبال زنجان در مرحله پلی آف (یک چهارم نهایی) که روز گذشته /دوشنبه ۱۱ مرداد ماه جاری/ به میزبانی همدان برگزار شد با نتیجه ۷۹ بر ۷۴ تیم کرمانشاه را شکست داد.

وحید داغدار، افزود: تیم زنجان با این برد دلنشین نه فقط جزو چهار تیم پایانی لیگ دسته ۲ شد بلکه توانست مجوز صعود به بازی های بسکتبال لیگ دسته یک باشگاه های ایران را نیز به دست آورد.   

وی، اظهار داشت: بازیکنان تیم خانه بسکتبال زنجان در این دیدار پایانی، عملکرد فوق العاده خوبی داشتند و توانستند این بازی حساس را تا لحظه آخر در اختیار خود بگیرند و برتری خود را در مقابل حریف نشان دهند.   

داغدار تصریح کرد: کیارش صفری، علیرضا بیگدلی، احسان شعبانی، آرمین صنایعی، علی شامی، امیرعطا فرجی، بهنام پیام، محمدحسین احمدپور، امین فاتحی، سینا محمدی و رضا معصومی، ترکیب تیم خانه بسکتبال زنجان را در مرحله پلی‌آف تشکیل می داد.

وی یادآور شد: تیم خانه بسکتبال زنجان در مرحله نخست بازی‌های دور رفت و برگشت از سری مسابقات لیگ دسته ۲ بزرگسالان باشگاه های ایران، صدرنشین گروه خود شد.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بسکتبال زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بسکتبال زنجان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بسکتبال زنجان لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد

از گروه نخست این مسابقات تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خانگی خلیج فارس با نتیجه ۲بر یک تیم فولاد ب خوزستان را شکست داد.

مهرداد هدایتیان و علیرضا سلیم پور برای شهرداری بندرعباس در این دیدار گلزنی کردند.

بدین ترتیب تیم شهرداری بندرعباس که پیش از این در خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار داشت حالا با کسب ۲۴ امیتاز و سه پله صعود در جایگاه نهم گروه نخست قرار گرفت.

اما از گروه دوم این مسابقات نیز تیم شناورسازی قشم از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (۳۰ فروردین) میزبان نیکا پارس چالوس است و فولاد هرمزگان به مصاف آکادمی کیا می‌رود.
تیم‌های شناور سازی قشم و فولاد هرمزگان نیز با کسب ۳۹ و ۳۰ امتیاز به ترتیب در جایگاه پنجم و ششم قرار دارند.
لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۲۸تیم در دو گروه پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • کلوپ: یا صعود یا حذف شدن به زیباترین شکل ممکن!‏
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان