Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خلاصه گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با نماد فولاد منتشر شد.

براساس آگهی منتشر شده در سامانه کدال در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت راس ساعت ۰۰: ۱۰ روز دوشنبه مورخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

 کاهش رانت در بازار سرمایه با همکاری همه ارگان ها/ آیا درخواست رئیس سازمان بورس کارساز خواهد بود؟

دستور جلسه، استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند سال ۹۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره بوده است.

گفتنی است، صورت‌های مالی شرکت برای سال منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹ و گزارش فعالیت هیئت مدیره مورد بررسی و تصویب مجمع قرار گرفت.

از مهم‌ترین تصمیمات این مجمع، میزان سود قابل تخصیص نقدی به سهامداران بود که بر این اساس شرکت فولاد مبارکه اصفهان به ازای هر سهم ۴۰ تومان سود نقدی تقسیم کرد.


همچنین بر اساس تصمیمات مجمع، اعضای هیئت مدیره جدید به شرح زیر به مدت ۲ سال انتخاب شدند.


گفتنی است، آخرین اعضای هیئت مدیره در سال مالی مورد گزارش به شرح ذیل بوده است؛



انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه صورت مالی سود نقدی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار| ابزارهای گروه مالی تکمیل می شود

به گزارش روابط عمومی، مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مدیریت ارزش سرمایه (گروه مالی) صندوق بازنشستگی کشوری برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۱۴۰۲ با حضور اکثریت سهامداران چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد. در این جلسه که به ریاست تاجیک، به عنوان نماینده صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، سید هادی ابطحی مدیرعامل گروه مدیریت ارزش سرمایه (گروه مالی) صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تشریح اقدامات اصلی صورت گرفته در سال مالی گذشته گفت: «متاسفانه به دلیل عدم معرفی اعضای هیئت مدیره واجد شرایط به سازمان بورس و اوراق بهادار، نماد شرکت تعلیق شده بود که با استقرار تیم جدید مدیریتی در هیئت مدیره و پیگیری های فراوان در ‌کمتر از ۴۵ روز تایید صلاحیت تمامی اعضای جدید هیئت مدیره ابلاغ و نماد بازگشایی شد.»

وی با اشاره به رشد سود عملیاتی شرکت‌های زیر مجموعه در سال گذشته گفت: «با پیگیری های صورت گرفته و تکالیف ابلاغی به شرکت‌های تابعه از جمله بیمه ملت، کارگزاری و ... توانستیم سود عملیاتی این شرکت‌ها را با رشد بالای ۱۰۰ درصدی به ثبت برسانیم. تداوم این برنامه و افزایش سود در سال مالی جدید هم جزء ارکان اصلی برنامه های این شرکت‌ها خواهد بود.»

ابطحی همچنین با اشاره به پیگیری گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری برای تاسیس شرکت سبدگردان بورس و صرافی گفت: «تاسیس شرکت سبدگردان و صرافی جزء اولویت های کاری یک گروه مالی است که متاسفانه تاکنون مغفول مانده بود، اما این مهم از همان روزهای اول استقرار تیم مدیریتی جدید در دستور کار قرار گرفته و با جدیت در حال پیگیری تا به سرانجام رسیدن است.»

گفتنی است در این مجمع مصوب شد ۶۵۰ ریال سود بابت هر سهم به سهامداران پرداخت و مابقی سود عملیاتی شناسایی شده برای افزایش سرمایه نزد شرکت باقی بماند تا برنامه های توسعه ای را پیگیری و به سرانجام برساند. همچنین در این مجمع در مورد روزنامه رسمی، مبلغ حضور در جلسه اعضای غیر موظف هیئت مدیره و اعضای کمیته های تخصصی و حاکمیت شرکتی و ... تصمیم گیری شده و با رای اکثریت سهامداران به تصویب رسید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897837

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار| ابزارهای گروه مالی تکمیل می شود
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس