Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این میزگرد حامد عباسی رییس دفتر صدا و سیما در کاشان، سیدحسین ساداتی‌نژاد مدیر مسوول روزنامه سراسری سراج، سعید غلامیان صاحب امتیاز و مدیرمسوول پایگاه خبری کاشان نیوز، جواد تقی‌زاده ونی صاحب امتیاز و مدیر مسوول پایگاه خبری اهل کاشانم، هادی نجف‌زاده خبرنگار خبرگزاری مهر در کاشان و مهدی عرشی فعال رسانه‌ای و فضای مجازی دیدگاه‌های خود را در خصوص مسایل و مشکلات حرفه خبرنگاری، مدیریت رسانه و توجه به این حوزه در کاشان بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشروح مطالب این میزگرد هفته آینده در تارنمای خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کاشان منتشر می‌شود.

۲۹ رسانه مختلف شامل رسانه‌های چاپی، الکترونیک - برخط و الکترونیک - غیربرخط در شهرستان کاشان دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند؛ این شهرستان افزون بر ۱۰۰ فعال رسانه‌ای دارد.

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) که سال ۷۷ در جریان کشتار دیپلمات های ایرانی به دست طالبان در مزارشریف افغانستان به شهادت رسید، روز خبرنگار نامگذاری شده است.

نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در شمال استان اصفهان از سال ۶۹ مسوولیت پوشش رویدادهای خبری شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان و نطنز را با مرکزیت کاشان برعهده دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان واقع شده است.

شهرستان اردستان نیز با بیش از ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان و شهرستان نطنز با ۴۷ هزار نفر جمعیت در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها روز خبرنگار رسانه سواد رسانه ای میزگرد ایرنا کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار رسانه سواد رسانه ای روز خبرنگار رسانه سواد رسانه ای میزگرد ایرنا کاشان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های استان از امدادرسانی به شهرستان‌های کاشان، نائین و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش مهر، محمدنوید متقی، با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، گزارش سیل و آبگرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)