Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@10:16:53 GMT

مسی و دوناروما زیر سقف مسجد نصیرالملک شیراز/عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۱۲۹۶

مسی و دوناروما زیر سقف مسجد نصیرالملک شیراز/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در گزارشی با عنوان «در مسیر قطر» برای معرفی جام جهانی ۲۰۲۲ که پاییز سال آینده در قطر برگزار می‌شود، به معرفی سه تیم ملی ایتالیا، آرژانتین و آمریکا به عنوان قهرمانان جدید رقابت‌های قاره‌ای پرداخته است.

پس از آنکه آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا و ایتالیا در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ قهرمان شدند، در این هفته تیم ملی آمریکا نیز با غلبه بر مکزیک فاتح جام ملت‌های آمریکای شمالی موسوم به گلدکاپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر سه تیم اما به زودی باید کار خود را به عنوان سه مدعی بزرگ صعود از مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ آغاز کنند و به همین بهانه‌ هم فیفا آنها را زیر ذره‌بین برده است.

نکته جالب اما درباره شیوه اشاره فیفا به این سه تیم، تصویری است که بهترین بازیکنان هر یک از این تیم‌ها در آن قرار گرفته‌اند. در این تصویر جان لوئیجی دوناروما سنگربان تیم ملی ایتالیا، لیونل مسی کاپیتان آرژانتین و کلین آکوستا هافبک تیم ملی آمریکا زیر طاق مسجد نصیرالملک شیراز قرار گرفته‌اند که یکی از منحصر بفردترین آثار هنری کشورمان است.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1541854

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیونل مسی فیفا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس تظهار کرد: پرونده کشف ۳۰ هزار دلار از ۲ مسافر به مقصد آمریکا در شعبه سوم بدوی تعزیرات شیراز رسیدگی شد.

او ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود و کافی نبودن توضیحات متهمان پیرامون پرونده، تخلف قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط ارز‌های کشف شده، هر کدام از متهمان را به پرداخت ۷ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی ارز‌های کشف شده محکوم و جمعاً به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری افزود: مأموران پلیس فرودگاه شهید دستغیب شهرستان شیراز این تخلف را هنگام بازرسی از مسافران در فرودگاه کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: خروج ارز از کشور بیش از ۵ هزار یورو و جابجایی بیش از ۱۰ هزار یورو معادل آن با سایر ارز‌ها درون کشور قاچاق محسوب و پرواز و خروج مسافر تا تعیین تکلیف تخلف و پرداخت کامل جریمه ممنوع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • رقابت آمریکا و اروپا در اوکراین به جنگ جهانی سوم منجر می شود
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند