Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@09:44:13 GMT

مدافع جدید پرسپولیس از اسلواکی می‌آید؟

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۱۳۳۶

مدافع سابق تراکتور و سِرد اسلواکی مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته است.

خبرگزاری میزان - محمدحسین کنعانی‌زادگان در جشن قهرمانی پرسپولیس تصمیم خروجش از جمع سرخ‌پوشان رسماً اعلام کرد. با توجه به شرایط پرسپولیس و فشردگی رقابت‌هایش (لیگ قهرمانان، جام حذفی، لیگ برتر) پرسپولیسی‌ها به دنبال ۲ مدافع میانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه ایمان سلیمی یکی از بازیکنانی است که مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته است. این بازیکن در ۱۳ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ به تیم سِرد اسلواکی پیوست. سلیمی تا ۱۰ خردادماه ۱۴۰۰ با باشگاه اسلواکی قرارداد داشت و حالا بازیکن آزاد محسوب می‌شود بنابراین پرسپولیس برای انتقال وی نیازمند رضایتنامه یا هزینه انتقال به باشگاهی نیست. همان زمان که وی به لیگ اسلواکی رفت مورد توجه پرسپولیس بود؛ اما باشگاه تراکتور تنها شرط صدور رضایتنامه را پیشنهاد خارجی اعلام کرده بود.

جالب اینجاست وقتی که در بهمن ماه به تیم سِرد پیوست تنها پنج بازی تا پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ باقی مانده بود. در واقع همان زمان به نظر می‌رسید وی به خاطر اینکه در اولین فرصت ممکن به پرسپولیس بپیوند به این کار اقدام کرده است.

این مدافع ۲۵ ساله سابقه بازی در در فجرسپاسی شیراز، پارس جنوبی جم و تراکتور را در دارد.

بیشتر بخوانید: رده بندی جدید باشگاه ها| پرسپولیس بهترین تیم غرب/ استقلال سقوط کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: ایمان سلیمی پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس ایمان سلیمی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست آلومینیوم اراک مقابل استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر ، باشگاه آلومینیوم نسبت به اخراج نشدن میلاد فخرالدینی مدافع استقلال اعتراض های زیادی انجام داد.

اراکی‌ها در این خصوص بیانیه‌ای را صادر کردند و در آن خواهان محرومیت میلاد فخرالدینی از بازی بعدی تیم خودش شدند. باشگاه آلومینیوم اعلام کرده بود که با وجود اخراج نشدن این مدافع راست باتجربه در زمین بازی اما باید قانون اجرا شود و او بازی بعدی تیمش را غایب باشد!

با وجود این مسائل اما فخرالدینی در تمرینات استقلال حضوری فعال دارد و خودش را برای مسابقه با شمس‌آذر در روز جمعه آماده می‌کند.

مدافع باتجربه استقلالی‌ها در تمرین امروز هم توجهی به شایعات روزهای گذشته درباره خودش نداشت و کارش را جلو برد تا بتواند آمادگی مناسبی در بازی حساس روز جمعه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد یک میلیون دلاری یک پرسپولیسی از شرق آسیا
  • پاسخ مثبت مدافع پرسپولیس به پیشنهاد میلیون دلاری
  • پاسخ مثبت بازیکن پرسپولیس به پیشنهاد میلیون دلاری
  • جدایی مدافع پرسپولیس قطعی شد؛ پای رقم دلاری در میان است!
  • پاسخ مثبت مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به پیشنهاد میلیون دلاری
  • مدافع جوان و نمایش بی نقص در وطنی
  • سهرابیان: تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور برسم
  • زوج دفاعی جدید شجاع: حضور کمرنگ اما موثر!
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!