Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیروس صادقی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از سطح بازار و بررسی محدودیت های کرونایی، افزود: هم اکنون وضعیت سرپل‌ذهاب از لحاظ ابتلا به کرونا نارنجی است لذا فقط مشاغل گروه یک و ۲ مجاز به فعالیت هستند.

 وی اظهار کرد: جلسات متعددی که با روسای اتحادیه ها و صاحبان واحدهای صنفی و افراد ذی نفوذ شهر داشته‌ایم و همواره به دنبال متقاعد کردن کسبه برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بوده‌ایم تا فروشندگان و مشتریان حتما از ماسک استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: دغدغه اصلی امروز ستاد کرونای شهرستان تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تمام اصناف به خصوص نمایشگاه های اتومبیل به خاطر تجمعات و ازدحام جمعیت بوده و در این راستا از واحدهای موصوف در قالب تیمی منسجم و سازماندهی شده متشکل از بازرسان صمت، اتاق اصناف، بهداشت ودرمان، اداره نظارت براماکن عمومی واجراییات شهرداری بازدید و برای پنج واحد صنفی از سوی بازرسان تذکر و اخطار صادر شد.

صادقی ابراز امیدواری کرد: در مدیریت وضعیت موجود کرونایی، اصناف با تمام توان همراهی و همکاری کنند و ادارات ذیربط در این مورد نظارت جدی داشته و با صنوف متخلف بشدت برخورد و واحد صنفی آنها به مدت سه هفته تعطیل شود.

برچسب‌ها سرپل ذهاب کرونا اصناف محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب کرونا اصناف سرپل ذهاب کرونا اصناف محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به اینکه  اولین برداشت نوبرانه گوجه سبز کشور در روستای گردشگری پیران در شهرستان سرپل ذهاب انجام می‌شود افزود: شرایط آب و هوایی، استفاده از ارقام مناسب و جایگزینی کود بیولوژیک به جای شیمیایی از عواملی است که موجب شده است محصول گوجه سبز این شهرستان از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد.
بهرامی با اشاره به اینکه سطح باغات گوجه سبز این شهرستان ۲۰۰ هکتار است گفت: پیش بینی می‌شود امسال یک هزار تن گوجه سبز روانه بازار شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب گفت: برداشت نوبرانه گوجه سبز در فصل بهار باعث اشتغال زایی خوبی در شهرستان سرپل ذهاب شده است.

وی اظهار داشت: امسال به علت بارش تگرگ و باران محصول گوجه سبز غداران دچار خسارت‌های زیادی شد که از دست‌اندرکاران انتظار داریم در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده و باغداران را یاری کنند.

دیگر خبرها

  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود