Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس بنیاد مستضعفان گفت: علاوه بر واردات واکسن خارجی باید توسعه واکسن ایرانی هم داشته باشیم.
به گزارش خبرگزاری آریا ، پرویز فتاح رئیس بنیاد شهید مستضعفان در رابطه با کمک‌هایی که قرار است برای تولید واکسن کرونا توسط این نهاد انجام شود، گفت: بنیاد مستضعفان با تمام توان در خدمت وزارت بهداشت است؛ این ارتباط از اسفند ماه سال 1398 ایجاد شده و تا به حال هم این همکاری ادامه‌دار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فتاح اظهار کرد: ما از نظر تامین آمبولانس 24 دستگاه را تجهیز و تحویل دادیم، اخیرا هم 30 دستگاه خرید کردیم و آن ها را در اختیار وزارت بهداشت قرار خواهیم داد. در خصوص تجهیزات اکسیژن ساز هم چه خانگی و چه بیمارستانی تا حدی که کشش داشته، بیمارستان‌ها را تجهیز کردیم.
او ادامه داد: برای کمک به تولید ماسک و ارائه خدمت به کادر درمان تلاش کردیم و هر آنچه که وزارت بهداشت نیاز داشت آماده کردیم، هتل‌هایمان را در اختیارشان قرار دادیم و به طوری که تمام مخارج آن با ما بود و تاکنون نیز این روند ادامه دارد.
این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین برای تولید واکسن داخلی کمک می‌کنیم و طبق آخرین گزارش واکسن‌های داخلی در حال تولید هستند و برخی از آن‌ها مانند واکسن برکت به نتیجه رسیده است. ما از وزارت بهداشت درخواست کردیم، تمرکزی ایجاد شود تا ما متوجه شویم که کدام یک از واکسن‌ها به نتیجه می‌رسد؛ که ما روی آن با تشخیص وزارت بهداشت سرمایه گذاری کنیم؛ تا همزمان با واردات، واکسن ایرانی هم تولید شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه درباره احداث بیمارستان دامغان گفت: وزارت بهداشت پیگیر مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان سمنان است و احداث بیمارستان نیز پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

داود منظور در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در دامغان، اظهار داشت: همکاران در وزارت بهداشت پیگیر هستند مصوبات دور اول در احداث بیمارستان‌های جدید بوده و قطعاً بیمارستان دامغان جزو این موارد است.

وی افزود: در این زمینه مقدمات آن فراهم شده و تخصیص زمین انجام شده است و امیدواریم امسال هم اعتبارت خوبی تخصیص یابد که با سرعت انجام شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان هر تخت 10 میلیارد تومان هزینه دارد و چون 960 تختخوابی طراحی‌شده است باید متناسب با آن حداقل 960 میلیارد تومان تخصیص یابد.

منظور گفت: ما هم تلاش می‌کنیم از محل منابع تخصیصی که برای وزارت بهداشت است این اعتبار را تأمین کنیم.

انتهای پیام/361/.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد